DjLudde Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Twighlight och Phantom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Ocarian of time och Majora's Mask.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 windwarker tycker jag för det är det enda jag har LOL :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Twilight princess och Ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 ocherina of time såklart XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Ocarina of Time Majora's Mask Resten är crap utom dom äldre spelen AoL, LoZ och ALTTP. Jag håller med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Ocarina of Time och Link's awakening. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Ocarina of time och tp. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 OoT och TP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Väljer nog TP (Wii) och LA (GB) föresten... :D Jag älskar den gamla hedliga mysiga grafiken på LA och gillar Wind Fish men det slutar inte lyckligt enligt mig, allting bara försvinner ju :( TP är ochså grymt kul på wii eftersom att man använder kontrollen som svär men samma ska där, Midna försvinner för alltid :( Dessutom är det så i båda att man måste stänga av och börja om därifrån man sparade sist när det står The End, men så är det väl typ i alla Zelda spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Twilight Princess klar etta! Sen blir det svårt men jag tror att phantom hourglas tar andraplatsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Link to the Past Twilight Prinsses Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg