RamJam1921 Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Var du ironsikt , eller gjorde jag det? Any way, så finns allt info som man kan få på http://www.moddb.com/mods/8320/jurassic-park/news där ser man också att dom verkligen kommer långt, och förmodligen kommer det inte vara b kvalle, ser ganska grymt ut (glöm inte filmen som dom la in, en snutt på en t-rex. (och jag tror inte de är crytek som gör modden, utan ett gäng som är grymma på data och använder sig av CryENGINE2 för att bygga upp det hela) Jag VAR seriös, xD, aah har typ varit inne på alla sidor och kollat om intervjuer och sånt, xD, alla karaktärer kommer att vara med, x), Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 haru nån annan sida med lite mera information, ser otroligt kul ut, (nu när jag kan maxa Crysis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 22 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 haru nån annan sida med lite mera information, ser otroligt kul ut, (nu när jag kan maxa Crysis) finns www.jurassicparkmod.com annars bara att googla på typ: "Jurassic Park Crysis Interview" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Kass grafik och usel AI, jag tänker inte köpa och jag ångrar att ladda ner det Håller med dig till 110 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Demot var ju överkasst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Själv blev jag Uber missnöjd på spelet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Jag gillade faktiskt kniven. Spelet hade både positiva och negativa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 värt o ladda ner tyckte jag eftersom det tog typ 3 min :huh: :P !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Den snyggaste animationen var när man anväde kniven men grafiken var inte alls något att skryta om även om man spelar spelet med hd tv så sög grafiken :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 jag gillar då inte turok! dålig grafik! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Kass grafik och usel AI, jag tänker inte köpa och jag ångrar att ladda ner det Håller med dig till 110 % Håller med också.... AI är så dålig....... Hoppas Brother of arms hells highway är bättre ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.