Lynott Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jag bor hellre med 15 araber än en finne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 jag bor hellre med 15 araber än en finne Men vad f*n...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Man kan inte tvingad och vara glad när man kommit hit om man precis blivit behandlad dåligt i migrationsverket då man ska söka om uppehållstillstånd. En anställd i migrationsverket tvingade en flyktingfamilj och sova under en gran, vafan är det för stil? Vorre det någon från Finland hade dem gett 3 stjärnigt hotell. Migrationsverket har f*n inte tvingat någon at sova under en gran!! Att man blivit illabehandlad är ju synd, men varför ska det g ut över alla andra? Om en kille med tydlig invandrarbakgrundkommer och springer omkull mig på stan, ska jag då gå och slå ner näste invandrare jag ser? För du tycker tydlien det är ok att göra så mot "svennar". Och va äre för skit snack om finnar? Det råkar ju vara så att vi har en gamal "relation" mellan länderna, det finns tydliga register och olika myndigheter samarbetar väldigt mycket över natinsgränerna. Det gör det lättare att ta in "finnar" i Sverige, pluss att det flesta kan svenska redan när de kommer hit. Sen antar jag att du inte tycker om rasister? Eller? jag bor hellre med 15 araber än en finne Ok?...varför det? Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 jag bor hellre med 15 araber än en finne Men vad f*n...? för att dom är äckliga på alla sett typ: hei jak heter pekka och jak e pög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Vad är det för fel på finnar? Jag är halvfinsk men är...normal ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Vad är det för fel på finnar? Jag är halvfinsk men är...normal ändå :PSamma här -_'- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Vad är det för fel på finnar? Jag är halvfinsk men är...normal ändå :PSamma här -_'- Jag med :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Vad är det för fel på finnar? Jag är halvfinsk men är...normal ändå :P Samma här -_'- Jag med :rolleyes: Jag är en fjärdedel finsk. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag har en finne i pannan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Kul för dej då :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Vad är det för fel på finnar? Jag är halvfinsk men är...normal ändå :P Samma här -_'- Jag med :rolleyes: Jag är en fjärdedel finsk. ^_^ Min farmor är finsk men hon pratar helt normalt och är inte annolunda alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.