↗ till inlägget↗ till inläggetPå morgonen klockan 07.53 söndagen den 7 december 1941 rapporterades okänt flyg vara på väg mot Pearl Harbor. Meddelandet togs inte på allvar på grund av att man visste att amerikanska B17-bombplan skulle flyga in den dagen. Klockan 07.55 började japanskt flyg fälla bomber och torpeder mitt bland USA:s stillahavsflotta. Bland annat blev slagskeppet USS Arizona träffat i sitt krutförråd. Den amerikanska stillahavsflottan drabbades av mycket stora förluster i såväl materiel som människoliv. Som ett resultat av attacken mot Pearl Harbor gick USA in i andra världskriget på de allierades sida vilket gjorde att de slutligen vann kriget.
taget från wikipedi.org
de tog det inte på allvar för att de trodde att det va deras plan -.- sluta dra in att usa visste att japanerna skulle komma. Usa vill inte ens va med i ngt mer världskrig efter det första.
hur skulle inte ett chip kunna skydda folk?
Lär dig att läsa!
"Jo men vafan, visst, chip i huden, ja, det kan vara bra, I BÖRJAN, men det finns alltid personer som kommer att utnyttja det! Det går inte att undvika!"
Sen är inte Wikipedia en tillförlitlig källa, vemsomhelst kan ändra det.
det gör ju du med. man kan inte tro på ngn av er.
Du får väl tro på vad du vill, men om man inte kan tro på oss, då kan man inte heller tro på regeringen.
jag har min egen uppfattning och jag sväljer inte allt.