↗ till inläggetÄr EU en del av NWO? :oDe går väldigt långsamt framåt, om det skulle vilja ha ett EU i början av 1900-talet skulle ingen ha gått med på det.
Föreslår att du ser obama deception ändå, han tar upp mer saker än bara hitler jämförelser om du anser det vara dåligt.
New World Order
nej, men EU är antagligen ett projekt som NWO har velat få igenom, precis som amerikanska unionen och afrikanska unionen. det är antagligen så de tänker slå ihop alla nationer. först skapa stora handelsblock ich sakta sudda ut landsgränserna, sen har du mer eller mindre 4 supernationer med stater (de gamla länderna) sen gör du samma sak igen, skapar handelsförbindelser, sudda ut gränserna, och bom, världsnation.
detta kommer förhoppningsvis ta minst 50-75 år innan det blir verklighet. så än så länge finns det tid att motarbeta det här.
Har kollat minst 2 timmar eller lite mer på NWO filmer, Och jag hoppas att det aldrig hände och alla länder vaknar up och går emot USA's New World Order. Och då menar jag inte krig.
↗ till inläggetHar kollat minst 2 timmar eller lite mer på NWO filmer, Och jag hoppas att det aldrig hände och alla länder vaknar up och går emot USA's New World Order. Och då menar jag inte krig.
Alltså.. Detta är ju inget dom säger rakt ut bara, typ "VI SKA GÖRA EN VÄRLDsREGERING KKTHXBAI", alltså finns det ingen chans att motverka.
↗ till inläggetva? det är klart att det går att motarbeta. eller vad menar du?↗ till inläggetHar kollat minst 2 timmar eller lite mer på NWO filmer, Och jag hoppas att det aldrig hände och alla länder vaknar up och går emot USA's New World Order. Och då menar jag inte krig.
Alltså.. Detta är ju inget dom säger rakt ut bara, typ "VI SKA GÖRA EN VÄRLDsREGERING KKTHXBAI", alltså finns det ingen chans att motverka.
har kollat på 2 timmarsfilmen och allting börjar falla samman nu.
Usa anföll alla de länderna i mellanöstern för att få ditt styrkor så de snabbt kan anfalla ryssland, De utlöste finnanskrisen och smugglade undan en MASSA pengar så att vi ska vara svagare.
Obama lovade ju tillochmed att dra bort trupperna från Irak, men sände bara dit mer.
The third world war is here, send the alarm!
Nu får vi barta hoppas att alla går emot Usa och att ingen går med dem.
↗ till inläggetva? det är klart att det går att motarbeta. eller vad menar du?↗ till inläggetHar kollat minst 2 timmar eller lite mer på NWO filmer, Och jag hoppas att det aldrig hände och alla länder vaknar up och går emot USA's New World Order. Och då menar jag inte krig.
Javisst, det går att motarbeta till en viss grad, det är inte så att det kommer upp någon jävla revolution nästa år.
har sett en halvtimma på obama Decep.... och ni vet ju hur amerikaner kan överdirva mkt med saker, hur vet ni att dom inte gör det med detta? helt galet.
↗ till inläggetjodå, jag håller kanske inte med om exakt allt vad de säger. men mycket och de har många goda tankar. vad är det du tycker låter galet?har sett en halvtimma på obama Decep.... och ni vet ju hur amerikaner kan överdirva mkt med saker, hur vet ni att dom inte gör det med detta? helt galet.
↗ till inläggetdet som låter lite för crazy.↗ till inläggetjodå, jag håller kanske inte med om exakt allt vad de säger. men mycket och de har många goda tankar. vad är det du tycker låter galet?har sett en halvtimma på obama Decep.... och ni vet ju hur amerikaner kan överdirva mkt med saker, hur vet ni att dom inte gör det med detta? helt galet.
↗ till inläggetmer specefikt? det är antagligen annorlunda än din tidigare uppfattning, men kom ihåg att det inte betyder att det är falskt (eller sant). se resten också när du ändå är igång.det som låter lite för crazy.
↗ till inläggetnej, slutade vid 1 timma. orkar inte mer.↗ till inläggetmer specefikt? det är antagligen annorlunda än din tidigare uppfattning, men kom ihåg att det inte betyder att det är falskt (eller sant). se resten också när du ändå är igång.det som låter lite för crazy.
jag tyckte dom tappa tråden.
Så, nu har jag sätt Obama deception.
Tyckte det var för mycket "Kolla här, vi har någon B-kändis som säger att Obama är en bluff!!!! NU MÅSTE DET VARA SANT!!!!!ONEONE" och för lite...vettigt.
↗ till inläggetDet kan lätt verka så det förstår jag, för han förutsätter att de flesta har grundfaktan för att kunna hänga med i slutsatserna...Så, nu har jag sätt Obama deception.
Tyckte det var för mycket "Kolla här, vi har någon B-kändis som säger att Obama är en bluff!!!! NU MÅSTE DET VARA SANT!!!!!ONEONE" och för lite...vettigt.
Grundfakta som tillexempel...?
t.ex. bilderbergargruppen tycker jag inte får några vidare närmare presentation. det samma gäller federal reserve. det var rätt så länge sen jag såg filmen själv så jag kommer inte ihåg så jättemycket. kanske ska ögna igenom den igen.
Ju mer man kollar ju mer det makes sense, dumt att sluta efter en timma. En kompis som såg den påpekade att slutet var mest intressant dessutom.
↗ till inläggetkan också vara: "Ju mer man kollar, ju mer hjärntvättad blir man". jag försöker att undgå att titta på sånt för många gånger och istället meditera - om man nu vill kalla det det - väldigt länge för att verkligen förstå och inse.Ju mer man kollar ju mer det makes sense, dumt att sluta efter en timma. En kompis som såg den påpekade att slutet var mest intressant dessutom.
Jo men det funkar ju inte att kolla på första halvan som berättar vad som föregår och sedan skippa andra halvan som förklarar varför och bevisar det om man ser det som så. Var ett tag sen jag såg den men har för mig att det var lite så.
If a person reads one page of a book and closes it, he or she can easily have an “opinion” on that book as a whole. If another reads the whole book, he or she might also have an opinion. Whose opinion would you value more? The person who read the full book, or the person who has only read one page?
:)
↗ till inläggetjo jag vet, men det betyder ju inte att personen som har läst/sett allt en gång/flera gånger har rätt. jag värdesätter din "recension" av filmen mer än någon annan här. om du säger att den är värd att se, så kommer jag säga att den är värd att se. men jag säger inte att det som sägs på något sätt stämmer eller att det "makes more sense" att se hela filmen (flera gånger).Jo men det funkar ju inte att kolla på första halvan som berättar vad som föregår och sedan skippa andra halvan som förklarar varför och bevisar det om man ser det som så. Var ett tag sen jag såg den men har för mig att det var lite så.
If a person reads one page of a book and closes it, he or she can easily have an “opinion” on that book as a whole. If another reads the whole book, he or she might also have an opinion. Whose opinion would you value more? The person who read the full book, or the person who has only read one page?
:)
Du vet hur lätt det är att bli hjärntvättad, och detta gäller från alla håll. jag rekommenderar alla att se hela filmen eftersom WASD rekommenderar det. men bättre att se halva än inget alls. men ta en bit i taget.