Jag tror det var flera år sen jag grät av att jag gjorde illa mej :blink: men om jag nu håller på att börja gråta av smärta så börjasr jag skratta :P Funkar jämt =)
När Grät Du Senast Egentligen ?
jag höll nästan på att gråta när jag fick reda på vad tjejen jag är förälskad i hade gjort :(
Senaste gången jag grät var när jag läste Kristis inlägg efter det att Shawn Noel tagit självmord. Kristi är Shawn Noels mamma. Så j*vla sorgligt. Och till ackompanjang av Vildsvin - Saga Utan Lyckligt Slut, om en tjej som begår självmord.
EDIT: Det var i Onsdags
↗ till inläggetjag höll nästan på att gråta när jag fick reda på vad tjejen jag är förälskad i hade gjort :(
Vad hade hon gjort för nåt?
Senaste gången jag grät ... hmm. Det jag kan inte riktigt komma ihåg.
Senaste gången jag grät var i Torsdags när jag skulle åka hem från sjukhuset, nyopererad. Jag hade spytt ungefär 7 ggr redan och när vi skulle åka hem kände jag att jag mådde illa igen så vi stannade bilen... Jag spydde blod/kräk oavbrytet i ungefär 10 sec och hela tiden fullständigt pissa de blod från näsan, då grät jag...
↗ till inläggetSenaste gången jag grät var i Torsdags när jag skulle åka hem från sjukhuset, nyopererad. Jag hade spytt ungefär 7 ggr redan och när vi skulle åka hem kände jag att jag mådde illa igen så vi stannade bilen... Jag spydde blod/kräk oavbrytet i ungefär 10 sec och hela tiden fullständigt pissa de blod från näsan, då grät jag...
o fy f*n det vill man ju inte vara med om...
↗ till inläggetAlltså Pokemon har alltid något Magiskt/Sorgligt på slutet av filmerna. Jag fick tårar också vid första Pokemondelen.
Ja med
kommer inte ihåg när jag grät senast :zzz:
någon vecka sedan :o.. gråter endast när det blir problem med flickvän
Jag grät typ för 3 år sedan
Jag minns inte när jag grät senast men jag är en av dom som inte gråter av fysisk smärta.
När jag fick ett hårstrå i ögat :unsure: ( 1,5 år sen)
Måste ha varit för 2 år sedan då min flickvän och jag bråkade. Sedan kan man ju ha varit tårögd ibland.
Igår natt när jag skulle sova, jag måste ha skadat ett revben eller nåt som ligger och trycker på lungan, så det gör ont så in i h-e när jag andas djupt, skrattar hostar eller så.
Senast jag grät mycket minns jag inte.
Har gjort massa galna grejor som jag inte gråtit för.
Jag grät när jag fick en minne igenom benet xD
Det var idrott i skogen och det var en lek där man typ skulle jag varandra. ett lag mot ett annat.
Jag föll ner från 1 meters kulle och fick den igenom benet. Jag fick lite för mycket andrenalin tror jag för jag drog ut pinnen ur benet och sprang halta ända tills leken var slut. Då sprang jag med ett totalt blodigt ben till samlings platsen. Alla mina klass kompisar sprang till läraren. När läraren kom så frågade han vad har hänt och han tror jag är den som inte klarar något så jag sa lungt "vadårå?". Då skrattade alla. Jag gick långsamt in till dushen och dusha av mig och bytte om utanför den blodiga dushen xD.
Så var det den senaste gången jag grät.
Gången innan det så lekte jag med min hund. Min hund fick tag i ett snöre som han linda runt mitt med och precis innan jag han dra ut benet ur repet så sprang hunden (jakt hund) iväg med snöret i munnen och drog allt vad han hade så jag fick 1cm djupt sår runt hela benet. Snöret var ju fast kladdat i såret för jag hade shorts så jag fick rycka bort det och det var inte skönt ska ni veta. Sen när jag fick göra rent det så svimmade jag.
Jag grät typ för... 2 månader sen ungefär...
Det var när jag lekte med min bror under julafton, jag sprang lite för snabbt och tänkte mig inte för. Jag sprang rakt in i en dörr! Då grät jag lite, men det gick över snabbt.
Mycket längesen jag grät senast :D
grät som mest när min mamma dog :(