Jag valde;
1. Elprogrammet Inriktning elektronik
2. Teknikprogrammet Inriktning datateknik
3. Estetiska programmet Inriktning musik(såklart ^^)
Alla i Välkommaskolan, Malmberget. Är väldigt osäker dock och tycker att jag gjorde ett förhastat val så jag tror att jag kommer att välja om i april.
Amagaad! Känner du Emil Kraftling? :o
Min förra klasskompis var med i nordnytt en gång. Och en kille som gick i min skola förra året, gymnasiet nu, blev intervjuad om våran skola i nordnytt. ^^
Okej, för att vara helt PK. Killar som klär sig i Cheap(lr chip vet inte vad det heter) Monday-jeans, sjal, piercar sig, bär halsband/andra smycken och m.m.