Hoppa till innehåll

Oddset

Medlem
  • Antal innehåll

    1602
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Oddset

  1. Bara för att du är "så vuxen" när du är 13 år betyder det inte att du är världsvan. Om du verkligen vill ha en flickvän så ta nån ur gruppen med tre pers. Annars så kan du försöka med den där du gillade.
  2. Tjejerna i min klass brukar inte ta illa upp, verkar mest tycka det är kul då de drar likadana skämt mot mig ^^. Men det beror väl på hur dom du syftar på har för humor.
  3. Verkar vara ett bra talent tree, ska prova det :) Ni andra som också svarade, danke.
  4. Bryr mig inte om att komma till 70 så fort som möjligt. Bryr mig mer om spelupplevelsen. Du har inte testat, men det är roligare? Har testat vara lvling spec, dock inte med en priest.
  5. Roligare. Bryr mig inte om att komma till 70 så fort som möjligt. Bryr mig mer om spelupplevelsen.
  6. Vill inte vara shadowpriest. Iaf inte med denna char.
  7. Och laddat ner musik, filmer och spel som resten av världen.
  8. Hallå, har en lvl 24 NE priest och undrar om jag ska specca holy, discipline eller lite av båda?
  9. Har startat en eller två ordtrender i min vänskapskrets.
  10. Gympabyxor, 100kr Kallingar, 10kr T-shirt, 400kr 510kr
  11. Den är ganska bra. Gillar att man lvl:ar snabbare och att man ser quests på ens minimap.
  12. Har tänkt om och bestämt mig för att rensa gamla åsikter om extremhöger. Jag håller nog mest på © i nuläget, men jag tycker att (m) har några bra synpunkter också.
  13. Finns skitmånga bra, bland annat med Shins och Deportees. Men tror The Shins - Celibate life är bäst.
  14. Får inga julklappar utan får pengar istället så jag kan köpa vad jag vill. Skall därför köpa en akustisk gitarr till mig själv som julklapp.
  15. lol, väx upp.
  16. Jimi Hendrix är/var världens bästa gitarrist. Det är bevisat, sen kanske hans musik suger men det är en annan sak.
  17. 34 warlock på Scarshield Legion 22 priest på Khadgar 20 warrior på Frostwhisper
  18. Senaste dagen var i sexan. Om jag kommer ihåg rätt var det 16:00 efter slöjden. Men om jag har fel om sexan så var det i sjuan, 15:45.
  19. Oddset

    Dig Själv?

    Hör den här verkligen hemma i politik, orättvisor och invandring? Men om den gör det ids jag inte spamma. Är väl mig själv. Sarkastisk och ibland allmänt taskig.
  20. Rock'roll will give you ADHD. I totally agree with you.
  21. Underworld...................5/5 Underworld Evolution.....5/5
  22. Johan Glans i NisseHults historiska snedsteg och Will Ferrell.
  23. Undead ofc
  24. Man kan nog inte direkt hindra deras framväxt. Även om dessa partier skulle komma till makten, vilket inte är direkt troligt, skulle de ändå inte kunna orsaka någon större skada då de är för oorganiserade och för dumma.
  25. Kanske inte sjunger å det bästa men sjunger bra musik, Lars W och Jörgen Fahlberg.
×
  • Skapa ny...