Såklart det var bra att Färjestad tog guld! Håller ju då på FBK fast jag är norrlänning. :)
Det var en helt rolig match när Frölunda fick stryk utav bara h*lvete.
Outside: Hur f*n kan man vara 102% svensk?
BTW, långt tillbaka på 1500-talet så hade jag släkt i Skottland. Nån drottning stod det i dom där papperena iaf. Så jag är inte direkt 100% svensk ändå.
Så kan det ju vara pop_pap. Men om man vill ha ett spel med bättre handling, karaktärer osv, osv. Så borde man nog Välja KotOR 1. Men om det kommer 3:a så kan man ju köpa 2:an också.