Hoppa till innehåll

Oddset

Medlem
  • Antal innehåll

    1602
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Oddset

  1. Oddset

    Vilket Program?

    Family guy såklart.
  2. Vet inte riktigt. Ta det lite lungt. Ta en bira sätta sig ner och tänka skulle väl vara det bästa. Sen kunde man ju sparka usa åt h*lvete med sitt "låt oss hjälpa" för dom vill ju bara åt oljan. Men ta och kopiera lite från andra länder och sånt så dom kommer ikapp.
  3. Själv tycker man inte att man är nån nörd självklart, men det är dom här fjortisarna som bestämmer sånt. Och dom där killarna med epa och sånt.
  4. Oddset

    Ultima Thule

    Farbror polisen borde ta sig där bak ibland och tänka litegrann. Hur ska dom kunna få tag i dom som sjunger om dom har en privat hemsida för sånt där?
  5. Gillar rpg och rts spel. Tog dock rpg.
  6. Ultima Thule - Blonda svenska vikingar
  7. Troligtvis. Dom är ju ganska roliga och populära.
  8. LOL. Varför skulle det paja duken? Är xboxen så högteknologisk? Den är ju inte direkt så väst bra. 733mhz processor, 256 ram osv.
  9. Fredag som nästan alla andra skrev också. Slutar tidigt då.
  10. 3 stycken. Tyska svenska och engelska. Lite halttaskig tyska dock, men det duger.
  11. Brukar svära lite halvt när jag slår tårna i betongväggen. Jobbigt det där.
  12. Jag tror att det kommer ett tredje verldskrig. Asien och usa er vel dom som kommer starta det. Tror iaf jag.
  13. Skaningen du har fel. Det finns bara ett Warcraft III. Frozen Throne er bara ett expansion.(skriver med trasigt tangentbord)
  14. Min musiksmak är väl samma som corpsegrinder och brunhilde. Men jag tog Eddie.
  15. Kan du adda mig också. Heter "Kullebo".
  16. Det finns ju hur många såna här trådar som helst läs i en av dom istället! *anmäld*
  17. Oddset

    Lvl 20!

    LOL antingen så ljuger du eller så spelar du på privat server. Vilket av dom?
  18. Kan ju vara sant men vet inte riktigt.
  19. Poker är ju det bästa kortspelet som uppfunnits. Texas hold 'em är svinkul.
  20. När jag "spänner" min fot skakar den som besatt.
  21. Har sett dom där förut. Tyckte dom var svinbra. Tycker dock inte det nå mer.
  22. Tycker att cappucino är den bästa varma drycken.
  23. Ebay.com är en ganska bra sida.
  24. Oddset

    Linedance

    När jag var mindre testade jag linedance. Det sög.
  25. Alla killar som aldrig har använt smink. Testa, det är en riktigt underlig känsla som man aldrig vill känna igen.
×
  • Skapa ny...