nej tror inte han gör det.
aja du går bara till windows movie maker och sätter ihop lite klipp eller foton och går sen till youtube och trycker på upload. sen följer du bara beskrivingarna.
vet inte men...->
http://www.netgiganten.se/product_info.php?products_id=76
det är en bra dator verkardet som men det följer inte med ngt operativesytem.
om du vill känna pengar på den så ska du försöka skaffa massa reklam och annonser. du får ca50 öre per klick tror jag, men det varjeerar. men tänk på att det ska försöka vara en vuxnare sida eller ngt sånt isåfall. en seriös.
alltså köp helst inte saker från utlandet... vet en som köpte en sak från utlandet och han ville ha pengarna tillbaks för den var trasig när han fick den så han skrev ett brev till dom och massa Email till support och annat. men dom sket i han...
gör reklam för den. berätta kompisar om den, google, om det är en sida om spel så varför inte fråga ngn server admin om han kan göra reklam för sidan i en text i chatten. använd din fantasi.
alltså den är inte svår att hitta.gör så här>den här datorn->lokal disc C(eller vilken disk du installera spelet i)->POGRAM->EA GAMES-> sen så tar du battlefield 2 där får du leta runt och se efter en map kallad det namet.
du går in på EA mappen för spel eller går till hårdisken och letar efter pogram där ser du Battlefield 2 så går du in där och letar efter unlockfieln eller vad det heter. där finns det antagligen.