TecWizard Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Ett annat förslag som inte har med upplägget av forum eller recensioner att göra. Men det är något som jag reagerar på, att trådar som finns med i lekhörnan inte borde finnas med i "vissa nya inlägg" eftersom dom dominerar ut alla andra trådar vilket är ganska jobbigt om man vill veta vad som har hänt i andra trådar mer än lekforumet. Kanske lite onödigt men, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jag skulle vilja att ett Call of Duty-forum skulle öppnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Jag skulle vilja att ett Call of Duty-forum skulle öppnas! Det skulle bättre med ett "krigspel-forum". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Snälla rara söta, tillåt officella trådar får spel. Det gör att man slipper femtioelva olika trådar om samma j*vla spel. Allting rörande spelet i fråga tas i den officella tråden. Jag vet att det systemet funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Guggo, det har varit tillåtet i ca 2 månader nu. Sen att ingen skapar dessa och sköter om de kan vi ju inte göra så mycket åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.