MoveMe Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Killar ni ser det står MIN NÄST FÖRSTA ANIMATION... Betyder att det inte ska vara bra fattar ni väl Min andra animation var mycket bättre än det där. Den var inte alls bra men så dålig som din var så var min skitbra. Att du är nybörjare på animering är ingen ursäkt för att skapa skit. Att vara nyfiken är ingen ursäkt till att mörda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 eeeeh den visade nån annan sida som man kunde ladda ner nåt... vet inte vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 eeeeh den visade nån annan sida som man kunde ladda ner nåt... vet inte vad. Grattis, den sidan räddade precis 1 minut av ditt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 VA vad snackar du om rädda dit liv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag tyckte den var helt okej... ...NOT :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Vilken skit.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Om man tänker på animationen så var den ju inte så bra. Men om man tänker på omständigheterna så var den okej, du är rätt så ung och paint + Moviemaker är inte den bästa kombinationen direkt, eftersom ingen av de två programmen är skapade till att göra animationer. Skaffa Pivot eller Flash så blir det förhoppningsvis bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ljungan Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Hahaha, min farmor gör bättre animationer, och hon vet inte enns vad en dator är :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.