madeye Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Hej! ville visa ett CS klipp: http://www.youtube.com/watch?v=R4L0KEGAYM8 Det är jag som gör det, vad tycks? Jag har fler klipps på lager och tänker göra en cs film sen och lägga upp här och på andra ställen. Så vad tycker ni om klippet? Det var på en 2on2 cup när jag och min kompis satt o lanade! Kommentera gärna där och här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 hehe inte så mycket men ja.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madeye Skrivet 20 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Inte ofta det händer? Spelarna var inte så dåliga precis heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 hehe, lite tur visst. Vilket program recordade du med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madeye Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Jag filmade in med CS. Jag kanske gör en guide på hur man gör video klipp m.m. senare. Det blir lite att förklara, du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 ja, gör gjärna det. För jag vill gärna veta hur man gör. Lite svårt att hitta åt någon vettig guide. Har prövat att googla men inte fått något bra resultat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Röta or what?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Röta or what??hihi här är ett annat klipp på madeye när vi körde fuskamix! :)madeye goes pro [länk ftw] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madeye Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Oj, visste inte att du hade ett klipp från mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Använde du Hypercam 2 eller? i såna fall vad gör du för att kunna filma i cs jag har testat men det går ej för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madeye Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Nej, jag använder inte Hypercam... Jag kanske gör guiden imorrn då jag har lite tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Bra att någon äntligen släpper en guide till det! Du hade verkligen tur i första videon, Inte alltid sånt hänger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg