Hoppa till innehåll

Vilken Tycker Ni Är Bäst Lugia Eller Hoho


zazaza

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lugia är ju bättre tycker jag. Något som är viktigt för en pokémon som attackerar är speed, vilket HO-OH inte har. Eller så ska den ha någorlunda bra def så den kan överleva en runda. Lugia överlever längre då den har en av de bästa spcl.def is spelet och rätt så bra def också. Aeroblast 100 power hög critical-hit rate kompenserar den låga attacken ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gilar ju båda fast lugia är flying och psychic och hoho är flying och fire jag gilar mest lugia men hoho är en av mina favorit pokemon och är ju hoho svårare att fånga för då måste man ha alla 3 legendariska hundarna enti fire,raikou elecric,suicune water ja det var det. men skriv vilken ni gilar mest lugia eller hoho

har du crystal eller? för då maste man ha alla hundarna fast inte i guld och silver

 

men min är nog LUGIA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag gilar ju båda fast lugia är flying och psychic och hoho är flying och fire jag gilar mest lugia men hoho är en av mina favorit pokemon och är ju hoho svårare att fånga för då måste man ha alla 3 legendariska hundarna enti fire,raikou elecric,suicune water ja det var det. men skriv vilken ni gilar mest lugia eller hoho

LÄTT! ;) LUGIA DEN ÄR SÅ COOL AERO BLAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...