WASD Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Min favorit TV-serie är Våra värsta år / Married whit children som går på 6an 17:00-18:00 på vardagar, är det någon mer som gillar denna TV-serie? Jag undrar också om man kan se på avsnitt online, jag har kollat på Stage6, där det finns typ 11 avsnitt, jag har sett alla och undrar om det finns nån annan bra sida med avsnitt, svensk text är ej nödvändigt edit: nu hade det visst kommit in 5 nya avsnitt på stage6 som jag ska kolla på :) Redigerat 23 Februari 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 helt ärligt så tycker jag serien är helt usel. dåliga skämt, dåliga skådisar, allmänt tråkig stämning. tyvärr kanske inte det svar du söker, men ändå (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Våra värsta år är skitkul ju. :) Redigerat 23 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Har tittat på det några gånger och ärligt så gillar jag det inte.Lite för "konstig" stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag tror det nästan är så att antingen så tycker man den är jätte tråkig eller så tycker man den är jättekul, många skämt måste man ha följt med i serien för att förstå, som att Al har gjort 4 touchdowns i en match.. Men det är min favorit serie :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 tycker den är rätt ok, ser på den lite ibland men nu var det ett tag sen, ibland tycker jag den är tråkig men ibland tittar jag på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Den är ju bara för rysningsframkallande amerikansk för att titta på. Och han som spelar Al har så konstigt minspel. o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 helt ärligt så tycker jag serien är helt usel. dåliga skämt, dåliga skådisar, allmänt tråkig stämning. tyvärr kanske inte det svar du söker, men ändå (A) Indeed. Våra värsta år är skitkul ju. :)Om man är full och aldrig hört talas om "humor" så ja, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) Våra värsta år är skitkul ju. :)Om man är full och aldrig hört talas om "humor" så ja, kanske. möh <_< Redigerat 24 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Jag tycker att den är bra med sina ironiska skämt om hur livet är. But it gives me a smile on my lips. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Al Bundy! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) utan att ha räknat svaren så verkar det som att hälften av alla som skrivit i tråden gillar serien :) men är det ingen som har kollat online och kan nån bra sida? Redigerat 25 Februari 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.