Ceto Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 ShinyBlood har du god sword? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShinyBlood Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Armadyl GoudSword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Armadyl GoudSword Har du ett ? Och det heter Armadyl Godsword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 jag gillar mest g maul för jag e bara lvl 66 och snart lvl 60 i att så snart gillar jag ddp++ =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 cristal bow för mem men e inte:(fick låna en kompis gubbe ett tag men annars e de nog rune 2h eller rune shimmy för pk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 dragon dagger p++ eller abyssal whip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Bandos godsword och saradomin godsword, men har inte de :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 D Long och magic shortbow använder jag oftast. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) Edwin lilla smartass! Jag tryckte fel! GodSword heter det... Råkade skriva Goud! + jag hade en stund medans jag delade ett account med GoW Vet på: fagex.net Redigerat 5 April 2008 av TheOracle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RSFUSKAREN Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Om ni vill ha fusk adda [email protected]. Han kan göra så man får 10M max han gjorde så jag fick 5M. Han kan bara göra ett fusk till en person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Rune-scimytar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg