Hoppa till innehåll

Fel På Bögar/lebbar


Animator
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad tycker ni?

 

Själv tycker jag det är helt okej att vara bögar/lebbar men jag skulle ej vilja vara det själv. Dom är väll också folk men de bara kanske känner för att bli kär i samma kön? Så helt ut sagt tycker jag att de som tycker det är fel på bögar/lebbar är ganska dumma, de är väll med folk?

Redigerat av Animator
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Homosexualitet, är inte naturens vilja, skojja bara.

 

Man ska acceptera alla, det är mer vanligt att man dras till det motsatta könet, men sen finns det dom som dras till dens egna kön.

"Bögar", har mer "hat" emot sig än vad lesbiska har. Men som sagt, dom är människor också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Herregud.. vad är det med dig?? Du har redan skapat en sådan här tråd i vuxenforumet, sedan skapar du den i vänner och relationer och den blir låst för att den klassas som "Onödig Tråd". Men sedan så sätter du igång igen och postar en EXAKT likadan tråd för TREDJE gången..

 

Anmäld

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag anser att det inte är något onormalt eller fel att vara homosexuell. Människan är fullt kapabel att själv bestämma vilka de tycker om. Sen så är det rent ut sagt skrämmande att se hur Kristdemokraterna i Riksdagen sitter och arbetar emot att tillåta Homoäktenskap.

 

Sverige behöver inte ett parti med en så förlegad syn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej usch, homosexualitet är äckligt. Men lesbiska kvinnor är inget fel.

 

Så kan en del män tänka.

Men enligt mig så får andra vara precis som de vill (homo- , bi- , heterosexuella och allt annat som finns).

 

MEN ska man se det med ett vetenskapligt perspektiv så är det faktiskt fel på personer som INTE är heterosexuella.

En kvinna som gillar kvinnor har fått för mycket manliga hormoner och tvärt om när det gäller män.

Det har alltså blivit något fel i utvecklingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej usch, homosexualitet är äckligt. Men lesbiska kvinnor är inget fel.

 

Så kan en del män tänka.

Men enligt mig så får andra vara precis som de vill (homo- , bi- , heterosexuella och allt annat som finns).

 

MEN ska man se det med ett vetenskapligt perspektiv så är det faktiskt fel på personer som INTE är heterosexuella.

En kvinna som gillar kvinnor har fått för mycket manliga hormoner och tvärt om när det gäller män.

Det har alltså blivit något fel i utvecklingen.

Ja, då är det väl en fråga om att "Låta andra som de är", inte "Låta andra vara som de vill" ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...