KaramellKing Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) Hejsan! Jag tycker vi ska ha att man får belöning för varje anmälan man gör t.ex. FM.Alltså kan man få 5-10FM för anmälning som Går Igenom. Alltså en anmälning som godtas.Detta för att minska spammet då kanske mer blir vaksamma efter spamtrådar och såna som bryter mot reglerna.Detta kanske inte är en sån smart ide men jag skulle vilja höra vad ni tycker om det. Redigerat 13 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 hehe då skulle man bli rik :) gillar iden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Nja, bra idé, men det är någonting som typ inte "stämmer" riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Nja, detta kan faktiskt missbrukas. Om man har typ två gubbar, så kan man spamma med den ena och anmäla med den andra. Men jag diggar detta oxå! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Jo vars kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Väldigt bra idé tycker jag 20 fm skulle vara en bra summa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 20 FM?! Nej, det är för mycket! Typ 5 FM ska det vara, högst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Jo, 20 fm är lite mycket, men annars gillar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 15-20 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Få belöning för att anmäla...Ni får ju det redan. Varje gång ni anmäler en som bryter mot en regel, det leder ju till en varning i det fallet. Då har nu ju fått en belöning på sätt å vis, för att han som blev varnad är ju ett steg närmre banning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Då vill jag ha en Ferarri varje gång jag accepterar/nekar ett fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Gerej tänk på hurmånga anmälningar modsen skulle få gå igenom´, anmälningarna skulle ökas me d typ 300% och då skulle typ 75% av dem vara , han varr jete spam!1 tänk på modenatorerna! och vad ska man ha alla funkamynt till, det är på en hemsida typ köpa viretuella saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.