Hoppa till innehåll

Belöning För Anmälningar!


Rekommendera inlägg

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kom igen, det är låtsasmynt som endast lockar hit yngre användare. Rank är väl trevligt, men ett forum är till för att diskutera, inte leka affärsman.

Fuska.se är ju en bra sida, forumet helt okej, men saken fuska mynt gör forumet roligare.

 

tycker jag också, för utan fm skulle nog inga köpa avatarer och sånt..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 48893

Allting är så dyrt att om man vill ha råd med nåt inom sin livstid (typ) måste man köpa fm med riktiga pengar. Då tjänar admin pengar på det, om nu inte pengarna går till att betala webhost, domän och liknande.

 

Belöning för anmälningar skulle vara bra för min del, men det skulle bli väldigt många onödiga anälningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FuskaMynt lockar ingen, enligt mig är det ändast till för att köpa bort varningar och få en fin bakgrundsfärg på pressen. Det blir så tråkigt om man inte har fuskamynt.

Tror du seriöst på det själv? Är verkligen de flesta av 10-11-åringarna inne här endast för att debattera och diskutera? Man hade kunnat få en fin bakgrundsfärg på pressen ändå. Dessutom är presentationen en ganska oviktig funktion i ett forum. Kul, bara det inte blir för mycket.

 

Köpa bort varningar borde inte fungera. Man kan ju bete sig hur dumt som helst, få varningar, och sedan bara köpa bort dem p.g.a. att man tidigare hade ett stort förvar av Fuska Mynt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

FuskaMynt lockar ingen, enligt mig är det ändast till för att köpa bort varningar och få en fin bakgrundsfärg på pressen. Det blir så tråkigt om man inte har fuskamynt.

Tror du seriöst på det själv? Är verkligen de flesta av 10-11-åringarna inne här endast för att debattera och diskutera? Man hade kunnat få en fin bakgrundsfärg på pressen ändå. Dessutom är presentationen en ganska oviktig funktion i ett forum. Kul, bara det inte blir för mycket.

 

Köpa bort varningar borde inte fungera. Man kan ju bete sig hur dumt som helst, få varningar, och sedan bara köpa bort dem p.g.a. att man tidigare hade ett stort förvar av Fuska Mynt.

 

Precis, det är stor orättvisa! Sådant ska absolut inte få finnas här.

 

Har man betett sig bra i ett år utan att dra på sig en varning så tycker jag att en/flera tidigare varningar ska komma bort.

Någon som har en j*vla massa pengar kan spamma hur som helst, medans en annan kanske gjorde ett misstag eller tänkte inte på det och kan inte få bort den, även om denne skulle sköta sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom igen, det är låtsasmynt som endast lockar hit yngre användare. Rank är väl trevligt, men ett forum är till för att diskutera, inte leka affärsman.

Håller med till fullo! vi skulle dock inte kunna göra aavatar tävlingar med fuskamynt...

men en hel del idiotiska 10åringar skulle bli mindre aktiva och det skulle vara som att man tog en 10-tons vikt av från axlarna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...