Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Kärlek?


Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Beror ju på hur man ser på saken.Om man tror att kärlek är en massa knull och hångel kan den ju dra åt skogen.Annars är kärlek some real shit FFS!

Vad är kärlek för dig då?

(tro inte att jag tror kärlek är det som han sa..)

Själv tycker jag det är Överskattat i min ålder. Det blir säkert bättre med åren.

Redigerat av RHCP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror ju på hur man ser på saken.Om man tror att kärlek är en massa knull och hångel kan den ju dra åt skogen.Annars är kärlek some real shit FFS!

Vad är kärlek för dig då?

(tro inte att jag tror kärlek är det som han sa..)

Själv tycker jag det är Överskattat i min ålder. Det blir säkert bättre med åren.

 

Kärlek är inte överskattat gäller bara att träffa rätt person som förstår sig på den.

Medans vissa tror att kärlek bara är sex, hångel m.m.

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Allt av den kärlek vi ser idag tycker jag är töntigt, överdrivet och bara drygt att se.

Jag säger inte att det är töntigt att vara med någon man tycker om men idag älskar knappt hälften av alla människor varandra som påstår det, dom bara tror det och vill att det ska vara så.

Men familjekärlek och vänskapskärlek, det finns inget bättre det är något man ska bygga upp från barndomen, flickvän och egen familj kommer om ett par år i mina ögon. Har inte bråttom med det, det är heller inget jag saknar så jag låter det ta sin tid, eftersom man ändå ska lära känna rätt människa och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Kärlek är något helt underbart i mina ögon, jag har en underbar pojkvän som jag älskar mer än något annat och utan honom skulle jag inte må så bra som jag gör idag. Jag är aldrig ensam han finns alltid där för mig och ställer upp, vi har roligt tillsammans och hjälper varandra så fort det behövs.

 

tror på äkta kärlek, men det kommer inte fören man e typ 30 år.

 

annars e det mäst bara skit och en dålig ursäkt för att man vill ha sex (fast vanligtvist i killars fall)

Så du påstår då att det inte är äkta kärlek mellan mig och min pojkvän?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lol f*n vad jag har gjort mycket stav fel på sistonde -.-'' kärlek allehopa KÄRLEK!

Yep.

 

On Topic:

 

kärlek suger. när man är kär blir man helt störd i huvudet och gör saker som man annars inte skulle göra, man lyssnar inte på sitt sunda förnuft eller någon annan utan man bara gör fåniga saker. man överger också alla sina vänner för den personen man är kär i. kärlek suger, det är djävulens påhitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...