bloo Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Norton är ett dålit antivirusprogram.Men bäst i täst är Kaspersky och Outpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Norton är ett dålit antivirusprogram.Men bäst i täst är Kaspersky och Outpost.Bäst i test är AVG. Du är dålig på att stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag har fått ett enda virus på Norton sen år 2005.Slå det!Och Norton tog bort det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Du får komma med argument om varför det är dåligt om du vill bli tagen seriös. Har du några bevis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag tycker inte om Norton, irriterande och inte lika säker som Nod32 eller Kaspersky. avg är ett gratisantivirus som fungerar, men är man villig att lägga pengar på ett AV så lägg det på Kaspersky eller Nod32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 AVG är inte ett gratisprogram, AVG Free däremot är det. Jag tycker man bör satsa på Nod32 som Wacko, drar lite kraft från datorn, uppdateras ofta, prisvärt. Har blivit ett av världens mest belönade Antivirusprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag är nöjd med Norton, har inte fått något virus som förstört något och när något är fel så varnar det så man märker, inte som Norman, det är riktigt skit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bloo Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Alla test säger så!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag har fått ett enda virus på Norton sen år 2005.Slå det!Och Norton tog bort det direkt. 4 år, då jag använde ZoneAlarm, BitDefender och Kaspersky. Sen är man ju försiktig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Hatar Norton över allt annat! Blockerar alla spelservrar etc. Nod32 ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag tror att hur mycket virus man får på datorn beror mest på vad man är inne på för sidor! Norton passar nybörjaren Jag föredrar Internet security 2008 det är bra och säkert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 hade avg free och zonealarm innan och de funkade skitbra nu har jag dock inget anti virus program eller liknade för det plockade bara bort mina roliga trojaner och keyloggers å skit :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.