mew Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 (redigerat) . Redigerat 13 November 2013 av mew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Min SO-lärare, ugh! Hon gav en kille en varning (går på engelska) för att han inte hann ut på toa och fes i klassrummet. Tjejen som däremot inte han ut och SPYDDE(!) fick ingen varning. Varning? Du menar att han nästan fick kvarsittning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Engelsk/Musik-läraren. Jag sa "j*vlar" och hon vart skitsur. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Min SO-lärare, ugh! Hon gav en kille en varning (går på engelska) för att han inte hann ut på toa och fes i klassrummet. Tjejen som däremot inte han ut och SPYDDE(!) fick ingen varning.Vad för varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Religion läraren,värsta lärararen ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger alltNej, det säger mig ingenting. Vår engelska lärare, barnröst och verkar tro att vi är 5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) min vanliga lärare. hon är farlig t.ex hon sitter eller har tix att äta på pennor sen frågar hon "vem har ätit på ala pennor" sen kllar hon på mig bara för jag värkligen hatar henne å jag visar det så darför anklagar hon mig -.- fasst när hon säger "vem har ätit på alla pennor" så garvar alla i klassen. Redigerat 3 Juni 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Hmm min fysiklärare (mentor) isåfall. Om man pratar så tar han en liten ''pall'' och bankar i bordet... Sen är det ju vissa vikarier med, hade en som blev skitmisstänksam när jag skrivit ''ömg'' i min fysikbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 min blid lärare hon är cp!!! det tycker hela skolan med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 vår ena industri lärare, han e en jäkla kärring och skrattretande. Om man råkare göra något å han kommer å gnäller så höjer man bara rösten lite så försvinner han hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Har absolut inget emot min Naturkunskaps lärare. Men hon låter som en j*vla höna, allvarligt talat. Hon är en mänsklig form av en j*vla höna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Min SO-lärare, ugh! Hon gav en kille en varning (går på engelska) för att han inte hann ut på toa och fes i klassrummet. Tjejen som däremot inte han ut och SPYDDE(!) fick ingen varning.En "varning" låter ju inte sådär superfarligt. Dessutom kan man ju inte hjälpa om man behöver kräkas och inte hinner ut. Det är fel inställning att hata en lärare. Även om man inte tycker om personen ska man försöka göra det bästa av situationen. Om man går och bygger upp ett hat emot läraren blir allt oftast så mycket värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.