Fality Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Precis, man tjänar inget på att hata lärarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Matte , NO , hälsa. har samma lärare i dom ämnerna. gillar inte han för han e så j*vla trög och så säger han att jag e döv. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Det är för mestadels eleverna som är omogna och allmänt dryga. Sällan är det läraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 I de flesta fallen är det självklart så. Dock så är vår SO-lärare nog den värsta jag stött på. Han är väldigt motaglig för fjäsk. Han hör dåligt, vilket resulterat i att han flera gånger skällt ut fel person. Han lyssnar inte om man försöker säga emot, utan fortsätter att skrika och gorma. Han har dessutom sagt en hel del taskiga saker till vissa elever. Saker som är direkt kränkande. Hans humörsvängningar är extrema, ena sekunden är vi guds barn, bara för att i nästa vara "odugliga småj*vlar". Ja, småj*vlar. ;D Försöker dock att inte tänka så här i skolan och på hans lektioner. Det blir som sagt, som jag skrev i mitt tidigare inlägg, endast värre. Jag har klarat mig undan ganska bra, och fick väldigt bra omdömen ifrån honom, får ej betyg än. Har dock blivit utskälld en gång förra terminen när någon annan pratade. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Våran musik lärare är hur dålig sm helst, jag älskar musik och det ända vi gör är att sjunga eller skriva! Hon ger ss läxr som 9:orna har!! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 en av mina lärare skryter hela tiden om sina saker dom har hemma. VÄLDIGT!! iriterande!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 (redigerat) många av mina lärare är snälla men min orginale NO lärare (har vikarie i 8 mpnader) hon har d*mp Redigerat 17 April 2008 av XXL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Syslöjdsläraren, fy f*n. Musikläraren, tvi tvi tvi! Det är inte musik vi får ha utan läsförståelse varenda j*vla lektion. ._. många av mina lärare är snälla men min orginale NO lärare (har vikarie i 8 mpnader) hon har damp Vad är det för fel med det? Att hon har damp är inget hon själv rår för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Min förra So lärare var för jävlig. Man lämnade in uppgifter och nästa dag frågade han varför jag inte lämnade in uppgifterna. Upprepade sig några gånger tills jag blev trött och några andra och klagade hos rektorn. Fick sparken direkt, kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Våran NO lärare, fast vi har vikarie ett bra tag nu. ;D Våran mattelärare med. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 för mig är det nog träslöjd läraren han är sträng som f*n! För dig så borde det vara din svenska lärare. För Ämne stavas inte med två M Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Har ingen speciell de flesta lärarna på min skola är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.