LilaSocka Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Min bild lärare, hon hatar typ halva klassen, och hela klassen hatar henne. Men om man frågar om hjälp vänder hon ryggen mot en, eller går iväg. Och när man får hjälp t.ex när jag skulle måla en näsa och så frågade jag hur man målade en näsa så blev hon skit arg på mig och sa att jag får ta och måla näsan hur jag ville och sen gick hon iväg. Och i den stilen brukar mina bilddlektioner se ut ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 En blandning av våran musik- och våran syslöjdslärare vore hemskt.. Men någon av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Min Matematik/NO-lärare... Random elev "Varför blir det så?" Hon "Det bara är så" Så j*vla bra svar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 MM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 ludwig heter min.han va hemsk och höjde en tjejs betyg för att hon smickra han.skit dålig snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 ludwig heter min.han va hemsk och höjde en tjejs betyg för att hon smickra han.skit dålig snubbehar du något bevis för de? har ingen "hat lärare" jag tycker alla suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Carina, våran spanska lärare. Trodde man skulle kunna svenska innan man får lära ut ett annat språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Våran svenskalärare förra året gav max G till alla killar och var bara snäll mot tjejerna på lektionera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Min engelska lärare , hur sjuk i huvet som helst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 ludwig heter min.han va hemsk och höjde en tjejs betyg för att hon smickra han.skit dålig snubbehar du något bevis för de? har ingen "hat lärare" jag tycker alla suger... tyvärr har jag inget bevis men det går rykten om han i hela skolan. Detta året slutade han vilket alla elever uppskattade. har inga mer hatlärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dataexperten Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Förra simskole-läraren!! Jag är jättedålig på att simma och hon bara tvingade i mig på djupt vatten!!! :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 för mig är det nog träslöjd läraren han är sträng som f*n! Samma för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.