Aircondition Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Crysis och Assassin's Creed är nog de bästa spelen jag har spelet i hela mitt liv. :)Då har du fasiken inte spelat mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Brukar inte spela så himla mkt spel till Datorn men Unreal Tournament 3 och Battlefield 2 är la fina spel :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Crysis och Assassin's Creed är nog de bästa spelen jag har spelet i hela mitt liv. :)Då har du fasiken inte spelat mycket. Eller så är det en smaksak... Av det som jag spelat: Bäst grafik: Crysis Bäst stämning (och story): Crysis, Freelancer Originellaste spelidén: Portal Bästa gratisspelet: TrackMania Nations Forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Crysis och Assassin's Creed är nog de bästa spelen jag har spelet i hela mitt liv. :) Då har du fasiken inte spelat mycket. Eller så är det en smaksak... Av det som jag spelat: Bäst grafik: Crysis Bäst stämning (och story): Crysis, Freelancer Originellaste spelidén: Portal Bästa gratisspelet: TrackMania Nations Forever Eller så har han inte spelat mycket. Crysis har möjligen bäst grafik, men story? Knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Cod 4 är ju skit bra :D Sen så är GTA SanAndreas grymt också Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 warcraft 3 , cs 1.6 , css , drift city Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 (redigerat) warcraft 3 , cs 1.6 , css , drift city call of duty 4 har en sorglig men ändå skit grym och sann (sann o sann men några grejjer har hänt) story för där känns olika grejjer skit rolig/tråkigt(sorligt alsså). inte bara att cod4 har en otrolig grafik så har den faktist en skitskön spelkänsla. HD känns som reality (då jag spelar med 1080i på min HDTV+XBOX360 , men andra föredrar dator då det gäller fps). Redigerat 24 April 2008 av kawar0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Call of duty 2 är det absolut bästa spelet jag har spelat. beror nog till stor del av att jag är intresserad av ww2, men vem som helst kan egentligen spela det galet hög inlevelsefaktor (för mig) Company of heroes, Call of duty 4, BF2 är också mkt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Tack för alla svar men ju mer personer som skriver desto bättre. Så skriv på bara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Crysis och Assassin's Creed är nog de bästa spelen jag har spelet i hela mitt liv. :) Då har du fasiken inte spelat mycket. Eller så är det en smaksak... Av det som jag spelat: Bäst grafik: Crysis Bäst stämning (och story): Crysis, Freelancer Originellaste spelidén: Portal Bästa gratisspelet: TrackMania Nations Forever Eller så har han inte spelat mycket. Crysis har möjligen bäst grafik, men story? Knappast. Helt rätt. Crysis är snyggt - något mer? Rekomenderar Star Wars - Knights of the old Republic. Sen kommer ju även Mass Effect nu i Maj (Iallafall i USA, kanske kommer i Juni till resten av världen). Team Fortress 2 - Ett roligt FPS multiplayer spel. Finns att köpa i The Orangebox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 man kan väl även köpa det löst nu? Team Fortress 2 alltså(och även de andra i packetet)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag undrar verkligen på vilket spel ja tycker är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.