Gäst OvENchIn Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) jag kommer börja läsa spanska Redigerat 10 Augusti 2008 av OvENchIn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag läser spanska, men alla språklärare är skittråkiga + lektionerna. Så alla (spelar ingen roll vilket språk) hatar språklektionerna i vår klass xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Usch, hatar språk. Själv har jag Tyska och jag ligger efter.. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Eftersom jag brukar åka till Spanien när det är lov så läser jag spanska. Good for my brain!^^;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Franska. Än så länge kan jag bara säga vad jag heter, var jag bor och att tåget är försenat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Börjar japanska nu när skolan börjar ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) Italienska : Ba ba bada bopi abad Eller egentligen tyska.. Redigerat 18 Augusti 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 franska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Franska. Än så länge kan jag bara säga vad jag heter, var jag bor och att tåget är försenat. Salut tout le monde = Hejsan allihopa :D Tror jag.. OnT - Läser Finska... Väldigt tråkigt måste jag erkänna, men mest eftersom jag suger på det x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Franska. Än så länge kan jag bara säga vad jag heter, var jag bor och att tåget är försenat. Salut tout le monde = Hejsan allihopa :D Tror jag.. OnT - Läser Finska... Väldigt tråkigt måste jag erkänna, men mest eftersom jag suger på det x) Jag tycker synd om dig. Finska är en av dem få språk i världen som man inte kan prata utantill om man inte är finne själv.Såklart, inte för att jag tror att någon av oss kommer att kunna prata 100% tredje språk (fjärde språk i mitt fall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Börjar japanska nu när skolan börjar ;d Aww, lyllo!D; I love japanska!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Franska. Än så länge kan jag bara säga vad jag heter, var jag bor och att tåget är försenat. Bara en liten fråga, hur går det till att du är 14 och kan så lite? Du går väll i åttan eller? Själv pluggar jag franska. Och om någon undrar så kan jag mer än Xavio i alla fall XD(går i åttan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.