Windnoob Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Bilverkstad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jag kan värkligen inte klaga på ELFA som jag praoa på. Allt jag behövde göra var att åka runt i deras små fordom (fasten jag föredrog att springa) i deras lager och hämta saker (fast inte på den elektriska avdelningen pga det kunde göra ganska ont om man glömt ta på sig lite skydd) och fixa med beställningar och kunderna. Själv så har jag ganska hög lojalitet för det jobbet (pga att min mamma jobbar där) så därför gjorde jag 250% av allt arbete (3 personener och då och då var det saker från elektriska stället, men i stort sätt så gjorde jag allt arbet medan de sat tillbaka lutade och kolla på youtube) och det tog mig 2 timmar att lära mig allt jag behövde veta medan det tog de annställda 2 veckor att förstå det =/. Fördelar: Nära till jobbet Äta på resturang varje dag Fick annvända deras gym så ofta jag ville Kör fordom Klätterväg Gratis läsk Snäll personal Nackdelar: Man blir trött i längden Elektriska området gjorde lite ont Belöning: Ett headsett Erjudande om sommarjobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Har praoat i en fruktaffär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Ska nog Praoa på Dynesius 4 sound nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Blir Bokia i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Kanske något internetcafé? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Jag praoar inte heller förän i sjuan, bor rätt nära Ängelholm så undrar om man kan praoa hos koeniggsegg (ett bilföretag som gör typ världens näat snabbaste bil) Haha jo, det skulle nog mer vara en dröm :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Prao på vårterminen. Kommer nog kanske praoa hos min morbror som jobbar som vaktmästare eller på något sjukhus kanske. Drömmen skulle dock vara att praoa på någon RC-butik. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 ICA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Prao som musiklärare på Hässleholms musik och kulturskola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
94ferrari Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 (redigerat) Har praoat på: Ett dagis... Riktigt surt, men de va bara en dag i ett par timmar så de gjorde inget... Nybergs bil, Volvo-verkstad. Skit kul!! Speciellt när man skulle testa bilarna efter en reparation och mekanikern körde som F*N!!! Ztyle bar och matsal: Också riktigt roligt!! Grattis "dagens lunch" i två veckor samt två hundra när man slutade. Ska ut på prao om 1 o en halv vecka. Då blir det Nya Musik, en musik butik här i stan. Redigerat 2 September 2008 av 94ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 jag funderar på Önskeleken/Lek och bus landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.