Hoppa till innehåll

Var Ska/har Ni Praoa?


Vendetta

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan värkligen inte klaga på ELFA som jag praoa på.

 

Allt jag behövde göra var att åka runt i deras små fordom (fasten jag föredrog att springa) i deras lager och hämta saker (fast inte på den elektriska avdelningen pga det kunde göra ganska ont om man glömt ta på sig lite skydd) och fixa med beställningar och kunderna. Själv så har jag ganska hög lojalitet för det jobbet (pga att min mamma jobbar där) så därför gjorde jag 250% av allt arbete (3 personener och då och då var det saker från elektriska stället, men i stort sätt så gjorde jag allt arbet medan de sat tillbaka lutade och kolla på youtube) och det tog mig 2 timmar att lära mig allt jag behövde veta medan det tog de annställda 2 veckor att förstå det =/.

 

Fördelar:

 

Nära till jobbet

Äta på resturang varje dag

Fick annvända deras gym så ofta jag ville

Kör fordom

Klätterväg

Gratis läsk

Snäll personal

 

Nackdelar:

 

Man blir trött i längden

Elektriska området gjorde lite ont

 

Belöning:

 

Ett headsett

Erjudande om sommarjobb

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har praoat på: Ett dagis... Riktigt surt, men de va bara en dag i ett par timmar så de gjorde inget...

Nybergs bil, Volvo-verkstad. Skit kul!! Speciellt när man skulle testa bilarna efter en reparation och mekanikern körde som F*N!!!

Ztyle bar och matsal: Också riktigt roligt!! Grattis "dagens lunch" i två veckor samt två hundra när man slutade.

 

Ska ut på prao om 1 o en halv vecka. Då blir det Nya Musik, en musik butik här i stan.

Redigerat av 94ferrari
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...