Encoder Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Jadu, en skola med 400 elever, mellan ålder 15+ Pratigt..Ja utav f*n. Men jag bidrar ju lite också :) Vi har lika dant, fast mellan åldern 6-13 -.-... Mycket värre.... Det låter ibland värre än ett brandlarm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 http://hrfteknik.e-butik.se/hrfteknik/images/shop/sear2000_medium.jpg en sån tror jag att dom menar Den var bara sämre, alla skrek högre så den lös rött istället. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 http://hrfteknik.e-butik.se/hrfteknik/images/shop/sear2000_medium.jpg en sån tror jag att dom menar Den var bara sämre, alla skrek högre så den lös rött istället. xD Japp, en sådan har lätt att skapa motsatt effekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 På onsdagar är matsalen överföll eftersom schemaläggarna har varit så otroligt intelligenta och lagt lunchtiden för klass F, 2, 3, 6, och hela högstadiet samtidigt, så då är det rent kaos. (det är f.ö. på just den dagen som vi bara har 35 min lunchrast, man får typ stå och äta om man vill hinna till lektionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 (redigerat) Beror på folkmängden i skolan. Ju mer folk desto pratigare matsal, that's it. Hos mig är det inte så pratigt, ändå om skolan har 250 elever allt som allt. Redigerat 23 Februari 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Känner inte igen mig är tillräckligt lugnt i min matsal för att man ska kunna prata med kompisar och höra vad man tänker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Går i en katolsk skola, i våran matsal ber vi. Det är knäpptyst förutom när prästerna kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Går i en katolsk skola, i våran matsal ber vi. Det är knäpptyst förutom när prästerna kommer.. Låter tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Har ingen matsal såatteh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Beror på folkmängden i skolan. Ju mer folk desto pratigare matsal, that's it. Hos mig är det inte så pratigt, ändå om skolan har 250 elever allt som allt. Ofc att det inte är så pratigt. 250 elever är skit lite. OnT: Folk beter sig som ashål i våran matsal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Beror på folkmängden i skolan. Ju mer folk desto pratigare matsal, that's it. Hos mig är det inte så pratigt, ändå om skolan har 250 elever allt som allt. Ofc att det inte är så pratigt. 250 elever är skit lite. OnT: Folk beter sig som ashål i våran matsal. 250 elever är 250 elever. :) Jag har gått på en skola där det fanns 1500 elever som högst, och då var det PRATIGT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 vi delar matsal med ettan, tvåan, förskolan och dagiset. örat är rött när man går in, och rött när man går ut. inte någon lärare står ut i min klass, så dom äter i lärarummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.