Hoppa till innehåll

Raketer Under 18 År?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Tycker ni att det bör tillåtas att personer under 18 år skulle få ha smällare/raketer?

Jag tycker barn borde få ha de...

njea, både och men jag skulle nog säga Ja att fara och köpa raketer/smällare med morsan är lite jobbigt skulle villja köpa större själv ;:. Me det är bra regel iallafall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det borde vara 18+ på raketer och större smällare. man kan ju knappast smälla en postlåda med dom små gröna smällarna (som jag alltid glömmer vad dom heter).

Kanske inte en postlåda, men de kan fortfarande användas till vandalisering i fel händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ni att det bör tillåtas att personer under 18 år skulle få ha smällare/raketer?

Jag tycker barn borde få ha de...

är alltid hos min farsa på nuår och påsk (då man ska smälla) och för han har jag fått smälla sen den dagen jag kunde gå.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det borde vara 18+ på raketer och större smällare. man kan ju knappast smälla en postlåda med dom små gröna smällarna (som jag alltid glömmer vad dom heter).

Smatterbomber.

 

Men jag håller med Dezen på raketer (inte tjutare) och på större smällare/bomber så ska det vara iaf 16+.

 

Tygger: 7+ ?! Var kommer du ifrån ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det borde vara 18+ på raketer och större smällare. man kan ju knappast smälla en postlåda med dom små gröna smällarna (som jag alltid glömmer vad dom heter).

Smatterbomber.

 

Men jag håller med Dezen på raketer (inte tjutare) och på större smällare/bomber så ska det vara iaf 16+.

 

Tygger: 7+ ?! Var kommer du ifrån ?

 

16+ för att använda dem, sure. Men 18+ för att köpa dem, no matter vilken sorts bomb det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...