5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Tycker att det inte ska finnas någon gräns. Dock tycker jag det ska finnas en spärr som tar bort svordomarna och liknande, det skulle ju kunna vara bra ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) om du kollar på vad spelet innehåller så är det ganska självklart att man sätter 18årsgräns på spelet dry.gif våld, sex, droger, "bad language"-... Exakt, uppenbart. Redigerat 11 Augusti 2010 av Str4ndB3rg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 ok, vadå då?Den som ens är det minsta intresserad av Tv-spel vet ju gott och väl vad Grand Theft Auto-spelen handlar om och vilket innehåll spelen har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 åldern är helt irrelevant, viss kan hantera spelet när man är 11 år, viss måste vänta tills de är 70. +1,Åldersgränsen är till för de som är osäkra,den ska helt enkelt funka som en fingervisning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
QeuD Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 det där med ålderårs gräns är mest för att mamma och pappa :P ska bestämma om du kan spela det eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Solklart runt 16-18 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag tycker att 18 är en bra satt gräns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 E inte säker men det är väl inte gräns utan mer en rekommendation för föräldrar som inte vet vad spelet innehåller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Både spelat värre spel och sett värre spel sen jag var runt 8 så är van men 16 tycker jag nog passar bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 16+ Fast jag bara är 11... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Vill bara påpeka att det är Åldersrekommendationer inte gränser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 18 är en ganska bra rekommendation (som sagt, ingen gräns. Du förbjuds inte köpa det även om försäljarna ser att du är 13, aight? ;D) baserat på innehållet och spelets/spelens utveckling i storyn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg