MilliamFh Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 tja har gjort tre jakass med mina kompisar. nu vill jag få lite mer ider som jag själv kan göra:P säg lite saker kanse jag gör dom och lägger in på någon sida så ni kan se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Först Stava bättre Sen hoppa från mount everest efter det Ta en kundvagn och åk ner på en backe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Logfan: Snälla, klaga inte på hans stavning när du själv inte kan använda punkt och stor bokstav på ett korrekt sätt. TS: Gör gärna något så att du bli förlamad, så slipper du göra fler saker. Det står klart och tydligt i varje Jackass-program att man inte ska göra något av stunten själv, speciellt inte tolvåriga pojkar som inte lärt sig ordet konsekvens än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 My bad... Ja, men det är inte meningen att 12 åringar (Såna som Jag och du) ska göra dessa stunt, själv har jag gjort några tricks men det var bara när jag inte hade nåt annat att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Först Stava bättre Du kan ju bara hålla käften, du är för i h*lvete sämre på stavning. tja har gjort tre jakass med mina kompisar.nu vill jag få lite mer ider som jag själv kan göra:P säg lite saker kanse jag gör dom och lägger in på någon sida så ni kan se Lägg nåra tepåsar i toaletten sen tar ni ett glas och dricker upp. :D (Varning för att ni kan få massa inflammationer och sjukdomar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag och mina polare har tagit en tv och kastat ner från en 8 meters bro på asfalten, racat med leksaksbilar i parkerings hus / bil backar. Snott en cyckel och hoppat ut i vattnet med den, mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Kom ihåg! Jackass behöver inte bara vara stunts som att hoppa från höga höjder etc, Det ska smaka äckligt och göra ont med! * På vintern ta en pulka/Snowracer och åk ner i en damm. * Slå varandra med tennisrack. * Skjut med Soft-Air-Gun på varandra, nakna eller halvnakna. * Spring naken på stan. * Låtsas att du är död och skräm ihjäl folk på stan ;) * Blanda Cola, senap, ketchup, peppar och lite kaffe och drick. * Gå fram till någon och säg tex : Tjena Farfar! Kommer garanterat att bli kul ! * I matsalen, låtsas ramla så att all din mat flyger iväg. * I tex korridoren gå mot en tjej, låtsasramla och lägg händerna på brösten. Några tips ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag känner några som gjort ett eget Jackass och lagt ut på youtube, här är alla deras filmer: http://www.youtube.com/user/TheSwedicks du kanske kan kopiera dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Annars kan ni göra lite mer Practical Jokes, skitkul att kolla på också. Till exempel gå in och ta en sån där larm-grej som sitter fast på kläderna på H&M. Gå utanför så det börjar pipa och när vakten kommer kutar du utav bara h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Lägg er i en tunna och rulla er ner för en backe rakt ut på en väg vettja . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Gör inte nåt av det. Som Baranoi sa det står i slutet på avsnitten att man inte ska testa några stunts hemma. Annars ,om ni är så dumma, så kan ni väll ta en skateboard och åka ut för en brygga ner i vattnet eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 hihi många bra förslag. i dag gjorde mina kompisar och jag några stunts. Vi gick till en grushåla och hoppa ner för den brantaste och hösgsta höjden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.