DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Stör de dig ? Gör inget för mig om de är kvar, de stör inte mig iaf.eftersom det finns hundratals så finns det 100 mindre användarnamn att använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Stör de dig ? Gör inget för mig om de är kvar, de stör inte mig iaf.eftersom det finns hundratals så finns det 100 mindre användarnamn att använda Och du skulle ha valt just nåt av de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 jag tänkte på detta också, men då förstvinner counter-strike :( (med medlemsnummer 1337) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Stör de dig ? Gör inget för mig om de är kvar, de stör inte mig iaf. eftersom det finns hundratals så finns det 100 mindre användarnamn att använda Och du skulle ha valt just nåt av de ? celebi & jirachi som jag ville ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Detta låter skit... 3/4 av fuska.se medlemar har inte varit aktiva på år, så du menar att admin ska ta bort alla dom? Lång tid eller? Och sen en sak till, även om man tar bort en medlem med nicket LOL1, då när du ska byta til det nicket då går det inte för att det är upptaget, d.v.s det har redan används om vi säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Så du tycker att admin ska sitta uppe i 3 veckor och banna typ 3/4 av befolkingen på fuska, japp jätte bra ide, för då kan du ju heta qwerty, förövrigt så är det min polare som heter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Stör de dig ? Gör inget för mig om de är kvar, de stör inte mig iaf. eftersom det finns hundratals så finns det 100 mindre användarnamn att använda Och du skulle ha valt just nåt av de ? celebi & jirachi som jag ville ha Krångla till namnet ? Lägg till siffror och storka bokstäver ? Etc. C3l3bI J1rAcH1 CeLeBi JiRaChI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Låter som en bra ide :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Vet inte riktigt... Men om det händer borde det skickas ut ett mail till de som ska "bannas" där det står "Ditt account på fuska.se håller på att "bannas". Gå in på denna länk för att låsa upp ditt account. Du har 2 veckor på dig. http://www.fuska.se/l33T-CrossFall_0wnage^^ " Bara ett exempel! ^^ Redigerat 16 Maj 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Om du bannar en person tas inte kontot bort. Nicket bytts inte heller. Användaren måste tas bort från databasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Om du bannar en person tas inte kontot bort. Nicket bytts inte heller. Användaren måste tas bort från databasen.det var det jag har sagt sen.....Jag tycker att crossfall's idé var ganska bra. Och amo, om modsen och admin jobbar så klarar de det på ca tre veckor Och de kan göra sitt vanliga jobb här på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.