Hoppa till innehåll

Banna Oaktiva Medlemmar!


Rekommendera inlägg

Jag tycker det är en bra idé att ta bort gamla användare, just av den anledningena att de blockar namn, pluss att det skulle underlätta för servern. Jag tycker dock att man ska få 1 år på sig att logga in i gen, plus 2 mejl ett en månad i förväg och ett till när det är 2 veckor kvar tills användaren tas bort. Om inte annat så kan man kanske kunna be få en speciell användare bortagen om man är ute efter just det användarnamnet (om det blir kkrånkligt med coder osv).

 

Anledningen till att jag tycker 1 år är lagom är att jag ska jobba till sjös, påp de båtar där man är ute som längs är man ute ca 9 månader, utan att man har någon internet uppkopling, eller man får skicka mejl på max 10 000 tecken per dag men inte surfa. 1 år är också lagom om man vill ta en paus, och man kan ju bara logga in en gång när man får varningsmejlet om man nu vill ta en paus på över 1 år.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Detta misstolkade i så fall jag. Jag trodde typ: banna ipn, och sen ta bort användaren. Och detta vore inte så snällt.

han sa väll så :S ? själv har jag en användare som heter Planer(tror jag). men jag kommer dock inte ihåg lösen xD.

gjorde den användaren när vi inte hadde bredband.... så den kan ngn admin ta bort :)

Då blir du ip bannad ..

 

Öh... Nej?

 

Jo det blir man. En killes syster gjorde ett acc här på fuska.se och om hon skulle bli borttagen skulle han bli ip bannad. Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En bra funktion skulle vara att om man försöker ta ett användarnamn som är upptaget, och användaren inte har loggat in på ett år. Så skickas ett meddelande till användarens e-post adress och om användaren inte loggar in inom en vecka tas användaren bort, så att användarnamnet blir ledigt. :)

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta misstolkade i så fall jag. Jag trodde typ: banna ipn, och sen ta bort användaren. Och detta vore inte så snällt.

han sa väll så :S ? själv har jag en användare som heter Planer(tror jag). men jag kommer dock inte ihåg lösen xD.

gjorde den användaren när vi inte hadde bredband.... så den kan ngn admin ta bort :)

Då blir du ip bannad ..

 

Öh... Nej?

 

det blir man väll inte?? eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta misstolkade i så fall jag. Jag trodde typ: banna ipn, och sen ta bort användaren. Och detta vore inte så snällt.

han sa väll så :S ? själv har jag en användare som heter Planer(tror jag). men jag kommer dock inte ihåg lösen xD.

gjorde den användaren när vi inte hadde bredband.... så den kan ngn admin ta bort :)

Då blir du ip bannad ..

Öh... Nej?

 

det blir man väll inte?? eller?

 

Om det är så, så skulle jag vilja kallae det BUGG med stora bokstäver...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...