Hoppa till innehåll

Min Animéblogg!


Njugen
 Dela

Rekommendera inlägg

Eftersom den andra tråden är så pass gammalt så har jag valt att inte bumpa den, så jag skapade en ny tråd istället om samma sida, men nu vill jag ha kommentar på min nya design. Stort eller smått, vitt eller blått, jag är öppen för alla kommentarer. Vill ni se sidans tidigare designer så hittar ni dom i portfolion.

 

EDIT: Min sida är numera en fullfjädrad blogg (mest inriktad på animé). Kommentera gärna innehållet också.

 

http://thaiswebb.blogg.se

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Thai, är det för du har ändrat eller är det skillnad på sidan som du länkade till från fuska.nu?

 

Jag har ändrat designen, ja. De tidigare designerna som jag använt på sidan hittar du i min portfolio.

 

Den förra designen du hade var mycket snyggare... =/

På vilket sätt är den förra designen snyggare än den nuvarande och vad kan jag göra för att få upp den nuvarande designen till samma nivå som den förra enligt dig?

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den förra designen du hade var mycket snyggare... =/

På vilket sätt är den förra designen snyggare än den nuvarande och vad kan jag göra för att få upp den nuvarande designen till samma nivå som den förra enligt dig?

 

Jag säger absolut inte hade den här designen var ful eller nåt sånt, men den är för tråkig på något vis... Den förra var mer personlig, medan den här bara ser ut som någon basmall på freewebs eller liknande (särskilt menyn). Förlåt, men har tyvärr inget att säga om vad som kan göras bättre...

Ta inte denna kritiken på fel sätt. Designen var fin, men...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Den förra designen du hade var mycket snyggare... =/

 

På vilket sätt är den förra designen snyggare än den nuvarande och vad kan jag göra för att få upp den nuvarande designen till samma nivå som den förra enligt dig?

 

Jag säger absolut inte hade den här designen var ful eller nåt sånt, men den är för tråkig på något vis... Den förra var mer personlig, medan den här bara ser ut som någon basmall på freewebs eller liknande (särskilt menyn). Förlåt, men har tyvärr inget att säga om vad som kan göras bättre...

Ta inte denna kritiken på fel sätt. Designen var fin, men...

 

Exakt, den nya har för lite färger. Mest bara vitt - tråkigt. Den gamla designen gjorde sidan mer trevlig och vara på :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jahapp. Då sitter jag här och skissar på en ny design med hjälp av era synpunkter som förmodligen kommer att tillfredställa flera av mina besökare. :)

 

Skissar bara på uppbyggnaden. Har ni förslag på färger så får ni gärna komma med dom, 2-3 färger som matchar varandra skulle jag vilja ha.

 

Numera är Thais Webb en blogg, kommentera gärna innehållet också. :)

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...