Hoppa till innehåll

Runescape Eller Tibia?


Gäst Aso100

Runescape & Tibia  

115 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Deni3ru

Massa har sagt att runescape har as dålig grafik och att runescape gubbarna är fyrkantiga. Men kolla bara tibia det e helt platt.

Lol, tibia skulle inte vara bra med annan grafik än den har. Asskön grafik!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

tibias grafik suger jag röstade lätt på rs jag spelade tibia ett tag men jag tröttnade på en dag man blir spy färdig på grund av deras grafik! man måste ju f*n säga vad man vill köpa och sådant fattade bara att om man ville prata skrev man hi tibia= this is for SUCKS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första gången jag spelade Tibia blev jag helt paff. Man skulle liksom PRATA med NPC:ens. Liksom "Buy Sword" helt konstigt. Och segt var det, och man fattade inget. Ingen guide eller någonting. På Runescape får man först en grundlig och lång genomgång om hur man spelar spelet, sen är det lätt att fråga andra också. Om man bara läser de där korta texterna på tutorialen på Runescape så har man en väldigt bra start.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första gången jag spelade Tibia blev jag helt paff. Man skulle liksom PRATA med NPC:ens. Liksom "Buy Sword" helt konstigt. Och segt var det, och man fattade inget. Ingen guide eller någonting. På Runescape får man först en grundlig och lång genomgång om hur man spelar spelet, sen är det lätt att fråga andra också. Om man bara läser de där korta texterna på tutorialen på Runescape så har man en väldigt bra start.

Samma här man fattade inte ett skit....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...