fimpen Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Trocadero Root Beer Monster Portello Monster Mountain Dew :) Alldrig smakat Vanilla coke smakar den typ cola med vanilj? :P Det smakar som cola med vaniljglass, men med cola färg och vanlig läsk konsistens. Aaa okej. ;) Smakat den nu. Asgott. typ 5 gngr bättre än äckel Root Beer. :-) (Det var väldigt länge sen jag smakade det men glömde skriva här. :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Varför har jag aldrig sett Vanilla Coke? Vill gärna prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Såhär ser de ut i sverige i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Varför har jag aldrig sett Vanilla Coke? Vill gärna prova.Eftersom den inte säljs i vanliga butiker längre antar jag, själv tycker jag den smakar piss, men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Kan man få tag på det ändå? Och varför säljs den inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Varför har jag aldrig sett Vanilla Coke? Vill gärna prova.Leta i tobaks butiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Godaste läsken = Ubuntu cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 (redigerat) Kan man få tag på det ändå? Och varför säljs den inte? Har bara sett dem på Ica Maxi. Läste också detta på wikipedia The product has been re-introduced, however, with new packaging and with several new variants.Kommer så småningom till Sverige. Redigerat 5 September 2009 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Godaste läsken = Ubuntu cola dyraste jag har sett i hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Än så länge så tror jag att Dr.Pepper är godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Godaste läsken = Ubuntu cola dyraste jag har sett i hela mitt liv. Japp, Jag köper den nästan aldrig, Men den är jävligt god. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Godaste läsken = Ubuntu cola dyraste jag har sett i hela mitt liv. Fairtrade sugar, det kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.