MentalogisT Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Wiee! Fått slutbetyg i Matematik A! :kung: http://img3.imageshack.us/img3/2936/maalx9.jpg MVG Grattis :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 slutade på vg i Ma B :( fast jag hatar matte så thumbs up ändå :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Jag har MVG i slutbetyg i hemkunskap :D Men det suger, för då kommer jag bara få höra det när jag blir vuxen och flyttar ihop med ngn. "Det var ju du som fick mvg i hemkunskap, du kan väl laga maten?" <_< Sen har jag MVG i musik :D Sen har jag 3 vg, och resten G. :D Men det är inte alla betyg. Får ju inte se allt försen i sommar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 typ 50/50 vg o mvg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 i nian så va allt bara G nu kommer på gymnasiet kommer jag kanske få ett vg eller ngt. men nu blir det ett IG i matte A. :'( suger så på matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vinterbetyget - 1 MVG, 3(el. 4) VG, Resten G, inga IG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Vinterbetyget - 2 VG resten G :;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jag blev lite osäker om jag kommer få IG i svenska. Efter som jag fick typ IG+ på läsförståelsen i nationella. Annars håller jag mig på G i allt fortf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Bild: VG Engelska: MVG Hemkunskap: VG Idrott: G Matematik: VG Musik: MVG Biologi: G Fysik: VG Kemi: VG Geografi: VG Historia: VG Religion: G Samhällskunskap: VG Slöjd: VG Spanska: MVg Svenska: VG Teknik: G Typ nåt sånt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Matte - MVG. Engelska - MVG. Svenska - MVG. Tyska - VG+. Biologi - VG+. Kemi - G. Fysik - G-. Teknik - VG-. SO - VG+. Idrott- VG. Slöjd - g- ( palla! ) Hemkunskap- VG. Ehm, det var mina betyg i 9:an sista termin. Blev besviken på mina g:n men jag fick 1000kr för varje MVG så :) Ps. Kommer inte ihåg vilka ämnen jag hade i 9:an, jag tror nog inte att det fattas nån. VA!?!?! G i allt utom engelska, där är det VG+. Inte så bra kanske, men har ganska jämn betygs kurva iaf :-) + inge IG:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Bild: VG Engelska: G Hemkunskap: G Idrott: VG Matematik: G Musik: G Biologi: G Fysik: G Kemi: G Geografi: VG Historia: G Religion: G Samhällskunskap: VG Slöjd: G Spanska: VG Svenska: VG Teknik: VG Vinterbetyget: Såg väl ut sådär.Det sjukaste är att t.ex religion hade vi aldrig under höstterminen,ändå fanns det några i min klass som hade VG? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Bild: VG Engelska: G Hemkunskap: G Idrott: VG Matematik: G Musik: G Biologi: G Fysik: G Kemi: G Geografi: VG Historia: G Religion: G Samhällskunskap: VG Slöjd: G Spanska: VG Svenska: VG Teknik: VG Vinterbetyget: Såg väl ut sådär.Det sjukaste är att t.ex religion hade vi aldrig under höstterminen,ändå fanns det några i min klass som hade VG? :S Dom tar väll betygen från förra terminen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.