Baranoi Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Varför skulle det vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick mina betyg idag, ganska nöjd förutom matten :( Bild: G Biologi: G Engelska: G Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: MVG Kemi: G Matematik: IG Spanska: G Musik: G Slöjd: G SO: G Svenska: VG Teknik: VG 155 poäng, sänkte mig i SO :( 175 blir det väl? Om alla ämnen är G blir det 160 - Så 160 minus 10 (För IG i Matte) + 15 (3 VG) + 10 (MVG) = 175 Fast med IG i matte är du ju inte gymnasiebehörig, yeah? 175 var det, tack. Jo jag vet, men går i åttan, så har fortfarande chans att lyckas :> Jaha, ja men dåså =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 13 MVG ; 2 VG ; 1 G 300 poäng Detta utan att plugga ihjäl mig, tvärtemot så pluggar jag inte så mycket (om man räknar bort matte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick mina betyg idag, ganska nöjd förutom matten :( Bild: G Biologi: G Engelska: G Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: MVG Kemi: G Matematik: IG Spanska: G Musik: G Slöjd: G SO: G Svenska: VG Teknik: VG 155 poäng, sänkte mig i SO :( 175 blir det väl? Om alla ämnen är G blir det 160 - Så 160 minus 10 (För IG i Matte) + 15 (3 VG) + 10 (MVG) = 175 Fast med IG i matte är du ju inte gymnasiebehörig, yeah? 175 var det, tack. Jo jag vet, men går i åttan, så har fortfarande chans att lyckas :> Jaha, ja men dåså =) Sedan så låg jag precis på gränsen till G, men läraren valde ändå att sätta IG :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Om man vill bli något annat än bilmekaniker/byggarbetare, så är det inte waste.. Dessutom så har man nog mycket större chans till jobb med 300 poäng än med 200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 G i musik, idrott och slöjd MVG i Engelska och Bild (Inte Svenska?! Tydligen recenserade jag bara 1 av 2 böcker.... Snacka om att man bankar huvudet i väggen). VG i resten. Totalsumma på 255 poäng vid snabb räkning. Räcker nog gott och väl för ""krävande"" medialinjen lol xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Bild: VG Biologi: VG Engelska: G Fysik: VG Geografi: G Hemkunskap: VG Historia: G Idrott: G Kemi: VG Matte: VG Franska: G Musik: MVG Religion: VG Samhällskunskap: G Slöjd: G Svenska: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Bild: VG Biologi: VG Engelska: G Fysik: VG Geografi: G Hemkunskap: VG Historia: G Idrott: G Kemi: VG Matte: VG Franska: G Musik: MVG Religion: VG Samhällskunskap: G Slöjd: G Svenska: G Nice med MVG i musik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 http://www2.picturepush.com/photo/a/1841200/img/Anonymous/betyg-8an-09-copy.jpg 255 poäng, utan att jag tar bort två ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Om man vill bli något annat än bilmekaniker/byggarbetare, så är det inte waste.. Dessutom så har man nog mycket större chans till jobb med 300 poäng än med 200. Byggarbetare tjänar bra och vem f*n vill vara nån j*vla kontorsnisse och sitta o slava så håll käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Byggarbetare tjänar bra och vem f*n vill vara nån j*vla kontorsnisse och sitta o slava så håll käftenVar sa han att de inte gjorde det? Han sa att om man inte ville bli byggarbetare så kunde man få bra betyg. Jag kan lugnt säga att jag inte vill bli byggarbetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 305p 13 mvg resten vg Such a waste Om man vill bli något annat än bilmekaniker/byggarbetare, så är det inte waste.. Dessutom så har man nog mycket större chans till jobb med 300 poäng än med 200. Byggarbetare tjänar bra och vem f*n vill vara nån j*vla kontorsnisse och sitta o slava så håll käften Jag tror inte P12or hör hemma i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.