Friday Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Du kan inte säga att det är slöseri med tid och sedan inte invänta att bli argumenterad emot. Redigerat 16 Juni 2009 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Okej, nu detta är BARA inriktat till dig Mezox, ingen annan bör ta för sig av detta jag säger du, kom ihåg det, inget whine på mig nu, bra? Nu tog du ChipZ som ett exempel som hade 305p, du sade att jag kallade han för nörd? Vilket jag inte sagt, utan det är ni som inte kan lyckas att tolka mina inlägg speciellt bra, utan allt ni ser i mina inlägg är att jag har en annan åsikt än er och då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag? Sen säger DU att du tycker folk som satsar på för mycket poäng bara för dom kan är ett slöseri med tid? Jag fattade inte riktigt hur detta gick ihop eftersom killen du skyddar själv har 305p vilket är väldigt väldigt mycket. Om inte ChipZ vill bli hjärnkirurg på den bästa skolan i världen så ligger han väldigt bra till. Okej nästa kille som tycker att jag är dum i huvudet kommer nu. (...) "Då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag?" - Var har jag kallat dig ett misstag? Och vad exakt betyder det? Jag antar att du syftade på mig då du sa att det var riktat emot mig. Jag har 300 poäng. Lika många MVGn som ChipZ (+ ett G). Så därför vet jag av ERFARENHET att man inte måste plugga ihjäl sig för att få det. Man behöver knappt plugga alls om man lär sig snabbt på lektionerna och liknande. Sen så känner jag någon som har 320 poäng utan att plugga ihjäl sig också. Utan denna person pluggar tvärtemot inte mycket. Och ja, jag stör mig fortfarande på folk som pluggar sönder sig utan annan motivering än att kunna säga att man har höga poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Okej, nu detta är BARA inriktat till dig Mezox, ingen annan bör ta för sig av detta jag säger du, kom ihåg det, inget whine på mig nu, bra? Nu tog du ChipZ som ett exempel som hade 305p, du sade att jag kallade han för nörd? Vilket jag inte sagt, utan det är ni som inte kan lyckas att tolka mina inlägg speciellt bra, utan allt ni ser i mina inlägg är att jag har en annan åsikt än er och då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag? Sen säger DU att du tycker folk som satsar på för mycket poäng bara för dom kan är ett slöseri med tid? Jag fattade inte riktigt hur detta gick ihop eftersom killen du skyddar själv har 305p vilket är väldigt väldigt mycket. Om inte ChipZ vill bli hjärnkirurg på den bästa skolan i världen så ligger han väldigt bra till. Okej nästa kille som tycker att jag är dum i huvudet kommer nu. (...) "Då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag?" - Var har jag kallat dig ett misstag? Och vad exakt betyder det? Jag antar att du syftade på mig då du sa att det var riktat emot mig. Jag har 300 poäng. Lika många MVGn som ChipZ (+ ett G). Så därför vet jag av ERFARENHET att man inte måste plugga ihjäl sig för att få det. Man behöver knappt plugga alls om man lär sig snabbt på lektionerna och liknande. Sen så känner jag någon som har 320 poäng utan att plugga ihjäl sig också. Utan denna person pluggar tvärtemot inte mycket. Och ja, jag stör mig fortfarande på folk som pluggar sönder sig utan annan motivering än att kunna säga att man har höga poäng. Var inte inriktat till bara dig gubben ;) Men okej, ni använde inte just ordet "misstag" men jag kom inte på något annat. Tror fortfarande inte på historian om att man behöver plugga en kvart innan varje prov för att på nästan alla MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Okej, nu detta är BARA inriktat till dig Mezox, ingen annan bör ta för sig av detta jag säger du, kom ihåg det, inget whine på mig nu, bra? Nu tog du ChipZ som ett exempel som hade 305p, du sade att jag kallade han för nörd? Vilket jag inte sagt, utan det är ni som inte kan lyckas att tolka mina inlägg speciellt bra, utan allt ni ser i mina inlägg är att jag har en annan åsikt än er och då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag? Sen säger DU att du tycker folk som satsar på för mycket poäng bara för dom kan är ett slöseri med tid? Jag fattade inte riktigt hur detta gick ihop eftersom killen du skyddar själv har 305p vilket är väldigt väldigt mycket. Om inte ChipZ vill bli hjärnkirurg på den bästa skolan i världen så ligger han väldigt bra till. Okej nästa kille som tycker att jag är dum i huvudet kommer nu. (...) "Då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag?" - Var har jag kallat dig ett misstag? Och vad exakt betyder det? Jag antar att du syftade på mig då du sa att det var riktat emot mig. Jag har 300 poäng. Lika många MVGn som ChipZ (+ ett G). Så därför vet jag av ERFARENHET att man inte måste plugga ihjäl sig för att få det. Man behöver knappt plugga alls om man lär sig snabbt på lektionerna och liknande. Sen så känner jag någon som har 320 poäng utan att plugga ihjäl sig också. Utan denna person pluggar tvärtemot inte mycket. Och ja, jag stör mig fortfarande på folk som pluggar sönder sig utan annan motivering än att kunna säga att man har höga poäng. Var inte inriktat till bara dig gubben ;) Men okej, ni använde inte just ordet "misstag" men jag kom inte på något annat. Tror fortfarande inte på historian om att man behöver plugga en kvart innan varje prov för att på nästan alla MVG. Om man lyssnat på lektionerna så finns det nästan ingen anledning till att plugga, då man lär sig allt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Okej, nu detta är BARA inriktat till dig Mezox, ingen annan bör ta för sig av detta jag säger du, kom ihåg det, inget whine på mig nu, bra? Nu tog du ChipZ som ett exempel som hade 305p, du sade att jag kallade han för nörd? Vilket jag inte sagt, utan det är ni som inte kan lyckas att tolka mina inlägg speciellt bra, utan allt ni ser i mina inlägg är att jag har en annan åsikt än er och då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag? Sen säger DU att du tycker folk som satsar på för mycket poäng bara för dom kan är ett slöseri med tid? Jag fattade inte riktigt hur detta gick ihop eftersom killen du skyddar själv har 305p vilket är väldigt väldigt mycket. Om inte ChipZ vill bli hjärnkirurg på den bästa skolan i världen så ligger han väldigt bra till. Okej nästa kille som tycker att jag är dum i huvudet kommer nu. (...) "Då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag?" - Var har jag kallat dig ett misstag? Och vad exakt betyder det? Jag antar att du syftade på mig då du sa att det var riktat emot mig. Jag har 300 poäng. Lika många MVGn som ChipZ (+ ett G). Så därför vet jag av ERFARENHET att man inte måste plugga ihjäl sig för att få det. Man behöver knappt plugga alls om man lär sig snabbt på lektionerna och liknande. Sen så känner jag någon som har 320 poäng utan att plugga ihjäl sig också. Utan denna person pluggar tvärtemot inte mycket. Och ja, jag stör mig fortfarande på folk som pluggar sönder sig utan annan motivering än att kunna säga att man har höga poäng. Var inte inriktat till bara dig gubben ;) Men okej, ni använde inte just ordet "misstag" men jag kom inte på något annat. Tror fortfarande inte på historian om att man behöver plugga en kvart innan varje prov för att på nästan alla MVG. Om man lyssnat på lektionerna så finns det nästan ingen anledning till att plugga, då man lär sig allt där. Sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Oavsett vilket arbete du vill ha så är höga poäng en väldigt bra merit som kan användas i framtida CVn när du söker arbete. Alltså bättre förutsättningar för dig som arbetssökande. Och 305 poäng måste inte innebära att man pluggar större delen av sin fritid. Jag spelar mycket WoW och umgås en del med kompisar, jag fick 270 poäng utan att behöva plugga mycket alls. 270 är förvisso inte högt, men många som fick 300+ känner nog samma sak. Lär mig nästan allt jag behöver veta till proven på lektionerna, tar sedan hem böckerna för att läsa en halvtimme innan prov. Och dina dumma kommentarer om att vi inte uttrycker våran åsikt är skitsnack, detta är en diskussion och vi uttrycker just våra åsikter. Ps. Är väldigt trött nu så har kanske med konstiga formuleringar/felstavningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Är diskussionen slut nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Gash, när jag läser detta skäms jag ju. Har ju inte ett ändå MVG. Tror att jag bara har VG i engelska, svenska och idrott. Men men, alla kan ju inte vara stud ;) hahah! fail, skrev ju det där på den tiden jag gick i skolan. nånting hände och jag hade en fy tjyvingens frånvaro. slutade med att jag gick ur nian med tre ig, ett vg och resten g. känner mej.. duktig, underbar insats jag gjorde där mot slutet :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Var inte inriktat till bara dig gubben ;) Men okej, ni använde inte just ordet "misstag" men jag kom inte på något annat. Tror fortfarande inte på historian om att man behöver plugga en kvart innan varje prov för att på nästan alla MVG. Tro inte på det då. Men minst 5 pers har nu sagt att det till en viss grad är sant. Redigerat 17 Juni 2009 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Okej, nu detta är BARA inriktat till dig Mezox, ingen annan bör ta för sig av detta jag säger du, kom ihåg det, inget whine på mig nu, bra? Nu tog du ChipZ som ett exempel som hade 305p, du sade att jag kallade han för nörd? Vilket jag inte sagt, utan det är ni som inte kan lyckas att tolka mina inlägg speciellt bra, utan allt ni ser i mina inlägg är att jag har en annan åsikt än er och då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag? Sen säger DU att du tycker folk som satsar på för mycket poäng bara för dom kan är ett slöseri med tid? Jag fattade inte riktigt hur detta gick ihop eftersom killen du skyddar själv har 305p vilket är väldigt väldigt mycket. Om inte ChipZ vill bli hjärnkirurg på den bästa skolan i världen så ligger han väldigt bra till. Okej nästa kille som tycker att jag är dum i huvudet kommer nu. (...) "Då ger ni er själva friheten att kalla mig misstag?" - Var har jag kallat dig ett misstag? Och vad exakt betyder det? Jag antar att du syftade på mig då du sa att det var riktat emot mig. Jag har 300 poäng. Lika många MVGn som ChipZ (+ ett G). Så därför vet jag av ERFARENHET att man inte måste plugga ihjäl sig för att få det. Man behöver knappt plugga alls om man lär sig snabbt på lektionerna och liknande. Sen så känner jag någon som har 320 poäng utan att plugga ihjäl sig också. Utan denna person pluggar tvärtemot inte mycket. Och ja, jag stör mig fortfarande på folk som pluggar sönder sig utan annan motivering än att kunna säga att man har höga poäng. Var inte inriktat till bara dig gubben ;) Men okej, ni använde inte just ordet "misstag" men jag kom inte på något annat. Tror fortfarande inte på historian om att man behöver plugga en kvart innan varje prov för att på nästan alla MVG. h*lvete asså! vad är det som är så svårt att fatta, lyssnar jag lr läser något fastnar det i hjärnan o så kan jag det sen. Vilket gör att om jag lyssnar på lektionerna behöver jag inte plugga särskilt mycket. Sen har jag inte tid till plugget då jag tränar ca 5 ggr i veckan friidrott och är en av dom bästa i sverige på vad jag gör. Många jag känner har också betyg runt 300 utan att lägga ner hela fritiden åt skolan, sen finns det dom som pluggar svinmycket men får typ 240p men inget liv. en sån vill jag inte vara och är det ej heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Okej nästa kille som tycker att jag är dum i huvudet kommer nu. (...) Haha asså jag fattar inte vad ni nerd-ragear om? Jag skrev min åsikt, jag själv tyckte att det var ett slöseri med tid att änga sig så mycket åt skolarbetet och mindre åt livet. Thats it! Jag har aldrig gjort några påhopp och sagt att folk är nördiga för det dom gör, det är ju deras eget val men jag får väl ha en åsikt om det dom gör? Så sluta trycka ner mig för att ni inte klarar av att någon har en annan åsikt än er själva. Punkt slut! Den kommentaren är ett exempel på vad som gör att man får intrycket att det är du som klankar ner på oss. som Mezox sa, det är ett DISKUSSIONS forum, dvs att man ska diskutera, om du inte kan ta emot argument så vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Dezen du är på fel ställe, tyvär, gtfo. Nerd rage är ett jävligt vanligt ord och det även som bög har tappat sin mening. Förut stod bög för homosexualitet, men eftersom det används så mycket så är det mer av ett ord man säger när man är sur, samma med nerd rage, så det har INGET med ordet "nerd". Är det klart? Och detta är inte alls ett diskussions forum? Eller? Visst får man diskutera här men detta ligger i Skola forumet inte i debatt forumet? :o rätta mig om jag har fel? Raderna i fetstil får en: "I lol'd" kommentar. Det är snarare du som är på fel ställe, tyvärr, gtfo. Ett forum diskuterar man på, annars finns det ingen mening med att ha det. Givande tråd om alla skriver ja eller nej? Det är meningen att man ska föra ett samtal, att diskutera och debattera är inte samma sak. Så om du inte är här för att diskutera, hejdå. Också kommer vi till nerd-rage delen. Om jag hade skrivit cirka 20 inlägg om hur dumt jag tycker det är att vara homosexuell och någon svarar mig, använder jag då ordet bög så är det jävligt tydligt vad jag menar med det. T.ex Jag: Tycker att homosexuella är dumma i huvudet Någon: Varför det, de är vanliga människor precis som vi Jag: Är du någon sorts bög älskare? Tydligt exempel på att ordet bög också är kränkande i rätt sammanhang. Så du kanske bör tänka över vad du skriver om du inte tål att någon säger emot dig. Och att säga att du tycker vi är dumma i huvudet bara för att vi inte håller med dig är ju verkligen rätt sätt att få oss att sluta med vår "nerd-rage". Jag tycker inte du är dum i huvudet för att du skriver dina åsikter, men att du försöker börja med personliga påhopp börjar få mig att fundera på om du inte är det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Tycker på nått sätt att det är roligare att läsa Mezox inlägg då han vet hur man kan uttrycka sig till skillnad från Tunnelvision, Dezen etc. Orkar dock inte med detta nå mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.