FreakyStyley Skrivet 25 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2011 Har inte fått betyg än, men mina omdömen ligger på VG-MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Va? Fick du inte betyg efter HT i 8an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 De tre kurser som avslutades vid jul fick jag rätt okej betyg på. Teknik, Människa, Samhälle - VG Arbetssätt och Lärande - VG Digitalteknik A - MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Avslutade kurser (Naturvetenskap NV): Matematik A, B, C Engelska A Svenska A, C Styrketräning Idrott och hälsa A Estetiskt val: musik Historia A Spanska steg 3 Naturkunskap A Fysik A Kemi A MVG på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 (redigerat) Va? Fick du inte betyg efter HT i 8an?Jag går i 7:an.Och nej, jag har inte gått om någon klass. Redigerat 26 Mars 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Fått de preliminära betygen för årskurs två. Engelska A - MVG Samhällskunskap A - VG Svenska B - MVG Lokala Datanät (LAN) - MVG, kursetta. Programmering A - VG Webbdesign - MVG, kurstrea Databashantering - VG/MVG Operativsystem Windows 7 - MVG, kurstvåa Idrott och hälsa - VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 I höstas fick jag VG i bild, mitt enda ämne där jag fick betyg. Under alla betygssamtal hittills ligger jag VG/MVG rätt igenom. Inte ett enda G. Känns helt okej nu när slutspurten är kvar för de "osäkra" ämnena" VG+/MVG-helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Matte - G Engelska - VG Svenska - G (snart VG) Franska - G Biologi - VG Kemi - VG Teknik - G SO - G (snart VG) Idrott- G (Snart VG.) Slöjd - G Hemkunskap- G Musik - MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 (redigerat) Har visserligen inte betyg än, men eftersom jag har snackat med mina lärare och fått reda på hur jag ligger till enligt mina omdömen. Kemi - G Bild - G Fysik - G Biologi - G/VG Engelska - VG Geografi - VG Historia - G Idrott/Hälsa - VG/MVG Matte - VG/MVG Moderna språk (spanska) - G/VG Musik - VG (borde kunna fixa ett MVG lätt här, men inte så jävla lätt när alla sitter och skriker hela lektionerna. -.-) Religion - G Samhällskunskap - VG Slöjd - VG Svenska - VG Teknik - G Redigerat 21 Maj 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 (redigerat) Sjuans betyg (ingen vacker syn): Matte - G No - G Svenska - G Engelska - G Musik - VG So - G Hemkunskap - IG* Idrott - G Spanska - G Bild - G Slöjd och teknik hade vi inte den terminen. Jag är medveten om att de här suger och jag har bättrat mig, jag är inte dålig i skolan utan bara så otroligt lat... * Om ni undrar hur jag lyckades få IG i hemkunskap så kan jag bara säga att hemkunskaps-kärringen är den äckligaste människan jag känner, inga elever gillar henne och jag var inte den ända som fick ett IG av henne... Redigerat 22 Maj 2011 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Sjuans betyg (ingen vacker syn): Matte - GNo - GSvenska - GEngelska - GMusik - VGSo - GHemkunskap - IG*Idrott - GSpanska - GBild - G Slöjd och teknik hade vi inte den terminen.Jag är medveten om att de här suger och jag har bättrat mig, jag är inte dålig i skolan utan bara så otroligt lat... * Om ni undrar hur jag lyckades få IG i hemkunskap så kan jag bara säga att hemkunskaps-kärringen är den äckligaste människan jag känner, inga elever gillar henne och jag var inte den ända som fick ett IG av henne...Om du går i sjuan, varför står det då att du är 15? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Om du går i sjuan, varför står det då att du är 15?Srry menade 8an förra terminen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.