Mumutio Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Jag har alla MVG än så länge och tar skolan jätteseriöst. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 (redigerat) Matte A - VG Matte B - G Engelska A - VG Engelska B - MVG Idrott och Hälsa A - VG Idrott och Hälsa B - VG Ergonomi - VG Svenska A - VG Svenska B - G Webdesign - MVG Programmering A - VG Programmering B - VG (tror jag) Teknisk Kommunikation - VG/MVG Lokala Nätverk - MVG Windows 2008 Server - MVG Cisco - MVG Datorkommunikation - MVG Elkunskap - MVG Ellära - MVG Naturkunskap A - G Persondatorer - MVG Datorkunskap - MVG Mina betyg i första och andra året i gymnasiet på IT-Programmet på John Bauer Gymnasiet Redigerat 31 Maj 2011 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 (redigerat) Fått reda på allt för slutbetyget i 9:an, Svenska VG Matte MVG Engelska MVG Samhällskunskap VG Geografi VG Historia VG Religion VG Kemi VG Biologi MVG Fysik MVG Teknik VG Tyska VG Bild VG Hemkunskap VG Idrott G Träslöjd G (kanske VG, han har inte bestämt sig än) Musik G Redigerat 9 Juni 2011 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 (redigerat) Matematik A MVG Matematik B MVG Matematik C MVG Svenska A MVG Svenska C MVG Biologi A MVG Fysik A MVG Kemi A MVG Engelska A MVG Engelska B MVG Idrott och hälsa A MVG Estetiskt val musik MVG Styrketräning MVG Naturkunskap A MVG Spanska steg 3 MVG Spanska steg 4 MVG Historia A MVG Samhällskunskap A MVG Betyg efter andra året på Naturvetenskaplig linje inriktning Naturvetenskap. Redigerat 10 Juni 2011 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 (redigerat) Något i stil med Mumutios förutom att vi har läst aningen olika kurser. Redigerat 10 Juni 2011 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Något i stil med Mumutios förutom att vi har läst aningen olika kurser.Du å jag Mezox, du å jag... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Awesomeness ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2011 Det var bra betyg. Men jag är inte förvånad, självklart inte :D onT: Jag har inte fått betyg än. Men mina omdömen är okej, hoppas jag kan skrapa ihop några A:n i höst när jag börjar åttan. DÅ får vi också ett nytt betygsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 (redigerat) Sex G (Fyra av dessa kan vara högre, då jag bara fått veta att jag har blivit godkänd) Ett VG Resterande vet jag inte. Redigerat 15 Juni 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 2 MVG 4 VG Resten G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 (redigerat) Betyg Ämne Betyg Vt 8 Notering Engelska G Hem- och konsumentkunskap *** Idrott och hälsa *** Matematik *** Moderna språk, språkval, Spanska (G) Biologi G Fysik *** Kemi G Geografi G Historia G Religionskunskap G Samhällskunskap G Slöjd *** Svenska G Teknik G Meritvärde 100 Redigerat 16 Juni 2011 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Datorkunskap: VG Webbdesign: VG Idrott & Hälsa: MVG Samhällskunskap A: MVG Teknik, utveckling och företagande: VG Teknik, människa och samhälle: VG Estetisk verksamhet: G Rättskunskap: VG Straff och processrätt: VG Geografi A: VG Programmering A: VG Matte A: G Matte B: IG Naturkunskap: G Inte en höjdare på naturämnen ;) Hade gått så mycket bättre om jag inte vore så lat och råplugga till varje prov och uppgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.