MentalogisT Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Wiee! Fått slutbetyg i Matematik A! :kung: http://img3.imageshack.us/img3/2936/maalx9.jpg MVG Grattis :-) Citera
Symptom Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 slutade på vg i Ma B :( fast jag hatar matte så thumbs up ändå :gitarr: Citera
Gäst aJwant2bme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Jag har MVG i slutbetyg i hemkunskap :D Men det suger, för då kommer jag bara få höra det när jag blir vuxen och flyttar ihop med ngn. "Det var ju du som fick mvg i hemkunskap, du kan väl laga maten?" <_< Sen har jag MVG i musik :D Sen har jag 3 vg, och resten G. :D Men det är inte alla betyg. Får ju inte se allt försen i sommar <_< Citera
D48 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Skrivet 22 Februari 2009 i nian så va allt bara G nu kommer på gymnasiet kommer jag kanske få ett vg eller ngt. men nu blir det ett IG i matte A. :'( suger så på matte Citera
Lynott Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Skrivet 22 Februari 2009 Vinterbetyget - 1 MVG, 3(el. 4) VG, Resten G, inga IG Citera
MentalogisT Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Skrivet 22 Februari 2009 Vinterbetyget - 2 VG resten G :;-) Citera
MaryJane Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Skrivet 22 Februari 2009 Jag blev lite osäker om jag kommer få IG i svenska. Efter som jag fick typ IG+ på läsförståelsen i nationella. Annars håller jag mig på G i allt fortf. Citera
Jilde94 Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Skrivet 22 Februari 2009 Bild: VG Engelska: MVG Hemkunskap: VG Idrott: G Matematik: VG Musik: MVG Biologi: G Fysik: VG Kemi: VG Geografi: VG Historia: VG Religion: G Samhällskunskap: VG Slöjd: VG Spanska: MVg Svenska: VG Teknik: G Typ nåt sånt =) Citera
Skurken Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 Matte - MVG. Engelska - MVG. Svenska - MVG. Tyska - VG+. Biologi - VG+. Kemi - G. Fysik - G-. Teknik - VG-. SO - VG+. Idrott- VG. Slöjd - g- ( palla! ) Hemkunskap- VG. Ehm, det var mina betyg i 9:an sista termin. Blev besviken på mina g:n men jag fick 1000kr för varje MVG så :) Ps. Kommer inte ihåg vilka ämnen jag hade i 9:an, jag tror nog inte att det fattas nån. VA!?!?! G i allt utom engelska, där är det VG+. Inte så bra kanske, men har ganska jämn betygs kurva iaf :-) + inge IG:n! Citera
Hedman Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 Bild: VG Engelska: G Hemkunskap: G Idrott: VG Matematik: G Musik: G Biologi: G Fysik: G Kemi: G Geografi: VG Historia: G Religion: G Samhällskunskap: VG Slöjd: G Spanska: VG Svenska: VG Teknik: VG Vinterbetyget: Såg väl ut sådär.Det sjukaste är att t.ex religion hade vi aldrig under höstterminen,ändå fanns det några i min klass som hade VG? :S Citera
Vwone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 Bild: VG Engelska: G Hemkunskap: G Idrott: VG Matematik: G Musik: G Biologi: G Fysik: G Kemi: G Geografi: VG Historia: G Religion: G Samhällskunskap: VG Slöjd: G Spanska: VG Svenska: VG Teknik: VG Vinterbetyget: Såg väl ut sådär.Det sjukaste är att t.ex religion hade vi aldrig under höstterminen,ändå fanns det några i min klass som hade VG? :S Dom tar väll betygen från förra terminen? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.