5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) Stadigt G är helt enkelt så att det är närmare VG än IG. Edit - Så länge jag har G i allt så är jag nöjd. Redigerat 9 Juni 2009 av UOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Stadigt G är helt enkelt så att det är närmare VG än IG. Edit - Så länge jag har G i allt så är jag nöjd. Snacka om att vara underambitiös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Har hittils fått betyg på 9 kurser, eftersom jag bara har gått ettan i gymnasiet nu. Inget VG än, skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 vadå, är det skönt att inte ha något VG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Nu har jag fått slutbetyg för några fler ämnen: http://img34.imageshack.us/img34/2281/amnen2.jpg Fick G i Bild... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Får betygen på torsdag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 får mina betyg på fredag, gissar på att jag ligger runt 200-210p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Får betygen imorn eller på torsdag, jag vet inte :P Hade iaf 185 poäng förra terminen hoppas på att höjja mig till 200 poäng. Tror dock jag ligger på 190-195 med tanke på att jag tror jag sänker mig i Biologi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Stadigt G är helt enkelt så att det är närmare VG än IG. Edit - Så länge jag har G i allt så är jag nöjd. Snacka om att vara underambitiös. Låt honom vara, alla har satt olika mål för sig själva. Har inte fått mina betyg än men har hittills fått veta i dessa ämnen: Bild: VG Matte: VG Spanska: VG NO: VG SO: VG Hemspråk: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 200 poäng, 8 VG.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick mina betyg idag, ganska nöjd förutom matten :( Bild: G Biologi: G Engelska: G Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: MVG Kemi: G Matematik: IG Spanska: G Musik: G Slöjd: G SO: G Svenska: VG Teknik: VG 155 poäng, sänkte mig i SO :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fick mina betyg idag, yay, no more school! Bild: G Engelska: MVG Hemkunskap: VG Idrott: G Matematik: VG Musik: MVG Biologi: VG Fysik: VG Kemi: G SO: VG (x4) Slöjd: G Svenska: MVG Teknik: VG 235 poäng. Kommer förhoppningsvis in på ABB gymnasiet :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.