RumbleRoar Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 (redigerat) Jag har skrivit tidigare i tråden för att bra antal månader sedan och fick idag en glad överraskning när jag öppnade mitt nya betygskuvert. Kan även återigen nämna att jag är yngst i min årskurs (åttan), då jag hoppade upp en klass kring femman. Det vill säga att jag är född 1996 medan resten är födda 1995. Utan + och -: Bild: VG Biologi: MVG Engelska: MVG Fysik: VG Geografi: MVG Hem- och konsumentkunskap: VG Historia: VG Idrott och hälsa: VG Kemi: VG Matematik: MVG Spanska: MVG Religionskunskap: VG Samhällskunskap: VG Slöjd (textil): MVG Svenska: MVG Teknik: VG Sammanfattning: 7 MVG och 9 VG Jag kan knappt förstå att jag inte fick ett enda G ^^ I höstas hade jag 3 MVG, 2 G och resten VG (: Nu gäller det bara att jag lyckas behålla och eventuellt höja betygen ytterligare under det kommande läsåret. Ha ett trevligt sommarlov:D Redigerat 11 Juni 2010 av RumbleRoar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Än så länge har jag avslutat följande gymnasiekurser: Engelska A - MVG Svenska A - MVG Fysik A - MVG Modersmål A (Kurdiska/sorani) - MVG Matematik A - MVG Matematik B - MVG Matematik C - MVG Matematik D - MVG Matematik E - MVG Matematik breddning - MVG Sen har jag tentat några universitetskurser (Matte alfa, Matte beta, Lineär algebra, Diskret matematik). Sen har jag VG i en individuellt-val kurs, men den kommer ligga som utökad och alltså inte räknas med i slutet så jag skrev inte med det. Hoppas att jag inte glömde något nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Mina VG:s var So, No, Teknik, Sv, Engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Än så länge har jag avslutat följande gymnasiekurser: Engelska A - MVG Svenska A - MVG Fysik A - MVG Modersmål A (Kurdiska/sorani) - MVG Matematik A - MVG Matematik B - MVG Matematik C - MVG Matematik D - MVG Matematik E - MVG Matematik breddning - MVG Sen har jag tentat några universitetskurser (Matte alfa, Matte beta, Lineär algebra, Diskret matematik). Sen har jag VG i en individuellt-val kurs, men den kommer ligga som utökad och alltså inte räknas med i slutet så jag skrev inte med det. Hoppas att jag inte glömde något nu... Helvete. Jag förstår mig inte på dig... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 vi får inte betyg vi får bara skriftliga omdömen. mina lärare sa bara till mig att allt är ok. Engelska A - MVG Svenska A - MVG Fysik A - MVG Modersmål A (Kurdiska/sorani) - MVG Matematik A - MVG Matematik B - MVG Matematik C - MVG Matematik D - MVG Matematik E - MVG Matematik breddning - MVG wow! :o du är ju fan as cool mvg i allt!!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Matematik A - MVG Matematik B - MVG Matematik C - MVG Matematik D - MVG Matematik E - MVG Matematik breddning - MVG Det är inte så att du har lätt för matte? Önskade jag hade lite av det dära. Matte är min absolut sämsta sida. Men OnT nu då. Fick MVG i alla musikämnen, förutom de två jag fick VG i. Sen ligger jag på stadigt G/VG i resten. Har inte fått mina betyg hemskickade än, så jag kan tyvärr inte vara mer detaljerad.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 (redigerat) Matte A - IG Resten var VG och G. Redigerat 12 Juni 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 _ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 _eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Bild G Engelska VG Hem- och konsumentkunskap G Idrott och hälsa G Matematik VG Moderna språk, språkval, Franska VG Biologi G Fysik G Kemi G Samhällsorienterande ämnen VG Slöjd G Svenska VG Teknik G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Skala på 1-10 skulle jag gissa på. Allt över 7 kanske 7,5 är MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Bild: VG Engelska: MVG Hem och konsumentkunskap: VG Idrott och hälsa: VG Matematik: MVG Spanska: VG Musik: G Biologi: G Fysik: VG Kemi: VG Geografi: MVG Historia: MVG Religionkunskap: MVG Samhällskunskap: MVG Slöjd: G Svenska: VG Teknik: MVG Totalt 265 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.