Pefsin Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 haha sitter och skrattar åt alla som skriver + & -, är det ett VG så skriv de då, lärarna skriver inte betygen med + & - Bild: VG Engelska: MVG Hemkunskap: VG Idrott: VG Matematik: VG Musik: VG Biologi: MVG Fysik: VG Kemi: MVG Geografi:VG Historia: VG Religion: MVG (HOPPAS) Slöjd: VG Svenska: MVG Teknik: VG Spanska: VG varför skriver endel: geografi, historia, religon OCH samhällskunskap, samhällskunskap delas ju in i geografi, historia & religon :huh: Haha, gj grabben! Lägga ut personnr ink. 4 sista siffrorna på internet (Y)vadå då?? har någon nån användning av han personnummer då?du tror kanske att bara man har nåns pers.nr så kan man rensa hans konto, hahah! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Svenska: G (jag förkänade vg/mvg men våran sv lärare har cp problem)Du måste skämta!? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 G i allt utom svenska,TMS & datakunskap där har jag vg och i idrott mvg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Svenska: G (jag förkänade vg/mvg men våran sv lärare har cp problem) Du måste skämta!? :lol: Särskrivare också. Man kanske inte tror på dig när man läser ditt inlägg. Haha, är inte lika serriös när jag skriver på fuska.se som när jag skriver ett prov på skolan XD Dessutom har jag nästan alltid brottom och pallar inte fixa alt. stavfel eller nåt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 varför skriver endel: geografi, historia, religon OCH samhällskunskap, samhällskunskap delas ju in i geografi, historia & religon :huh: För att i SO (samhälls orienterande ämnen) ingår Samhällskunskap, Religion, historia & Geografi. Jag har ganska hyffsade betyg tror att jag kommer få ungefär 250 poäng. Får MVG i engelska,svenska,kemi och troligen 3-4 SO ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 sry tänkte inte på det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Den här terminen fick jag... Bild: G Engelska: VG Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och Hälsa: MVG Matematik: VG Biologi: G Fysik: VG Kemi: VG All SO: G Slöjd: G Svenska: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 MVG i allt utom i idrott, där jag fick VG. Vetefan hur jag ådstakom det, jag har knappt lagt ner mycket tid alls hemma. Sjukt nöjd är jag iallafall! 320 poäng is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Hur många Poäng är det om man skall komma in på IT linjen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Det beror ju vilket gymnasium du söker till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 4 IG resten G under känd i 3 SO ämnen och i engelska ( bara för ja inte pratade så mycket -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.