WASD Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Man får 16 betyg. På min skola kunde man välja tyska/franska/spanska eller extra engelska. Om man valde något nytt språk hade man 17 ämnen och det sämsta ströks på slutbetyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Man får 16 betyg. På min skola kunde man välja tyska/franska/spanska eller extra engelska. Om man valde något nytt språk hade man 17 ämnen och det sämsta ströks på slutbetyget.Då kanske det är så... hade nämligen bara 16 betyg så de kunde inte stryka nåt av mina betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Hade du något extra-språk? Om inte så är det förklaringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Ganska säker på att det är 17, men jag hoppade av moderna språk pga inlärningssvårigheter med det. Så jag hade bara 16 ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Jag läste ju 18 ämnen, men hade bara 16 ämnen på slutbetyget där 8 var VG och 8 var MVG = 280p. Så man räknar bara 16 ämnen, eftersom alla läser inte extra språk. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Antar att det ser likadant ut med nya systemet? Man räknar endast 16 ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) Antar att det ser likadant ut med nya systemet? Man räknar endast 16 ämnen.Jag tror det är så ja. Man har bara bytt ut MVG mot A, VG mot C o.s.v.Inga andra ändringar jag kommer på iallafall? :gitarr: Redigerat 21 December 2011 av A7X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) Fick mitt första betyg idag! Svenska: B (ja, svenska är ett kul ämne, jag är nöjd) Idrott: C :) Hemkunskap: B (yay) Geografi: E, men vem bryr sig om det. Tråkämne. Religion: D (Whatever) Historia: D (whatever) Samhälle: C (Jo, det är bra) Matte: C (Inte nöjd, men det är rättvist i alla fall. Behöver lite mer tur bara. Jag tror det blir bättre nästa termin!) Engelska: B (Yay, men ska satsa på A snart) Franska: A (seriöst, franska är mitt hatämne, och jag fick A! Hahahaha!) Musik: A (ja, jag vet, jag är bra på det ;)) Fysik: B (Hehe, ofta! Skitglad) Kemi: B (yay!) Biologi: B (yay, men snart ska det bli A här) Slöjd: D (Kunde ha varit värre. Helt okej.) A: 2 st B: 6 st C: 3 st D: 3 st E: 1 st Redigerat 21 December 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) Fick mitt första betyg idag! Svenska: B (ja, svenska är ett kul ämne, jag är nöjd)Idrott: C :)Hemkunskap: B (yay)Geografi: E, men vem bryr sig om det. Tråkämne.Religion: D (Whatever)Historia: D (whatever)Samhälle: C (Jo, det är bra)Matte: C (Inte nöjd, men det är rättvist i alla fall. Behöver lite mer tur bara. Jag tror det blir bättre nästa termin!)Engelska: B (Yay, men ska satsa på A snart)Franska: A (seriöst, franska är mitt hatämne, och jag fick A! Hahahaha!)Musik: A (ja, jag vet, jag är bra på det ;))Fysik: B (Hehe, ofta! Skitglad)Kemi: B (yay!)Biologi: B (yay, men snart ska det bli A här)Slöjd: D (Kunde ha varit värre. Helt okej.) A: 2 stB: 6 stC: 3 stD: 3 st E: 1 stFår man fråga var du har gjort av teknik och bild betygen?Eller du kanske inte har haft de än ? ;) Redigerat 21 December 2011 av A7X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Någon som vet hur man räknar ut vilken poäng man ligger på i det nya betygssystemet? Får nämligen mina betyg imorgon och är intresserad. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 December 2011 Rapport Dela Skrivet 22 December 2011 En avslutad kurs denna terminen, Retorik, 50p. MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 December 2011 Rapport Dela Skrivet 22 December 2011 Avslutade bara ett ämne den här terminen. Naturkunskap - VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.