ralle97 Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 3 C 5 D Resten E Ganska nöjd då jag inte pluggar till prov osv.. Tar det chill sålänge man är utan F eller streck. Då får man börja kötta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 10 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2012 engelska: mvg svenska: g geografi: vg historia: g matte: vg naturkunskap: vg tyska: vg bild: g samhällskunskap: mvg Tror det var alla ämnen jag läste i 1an iallafall, och måste väl säga att jag känner mig hyfsat nöjd med tanke på tiden jag lade ner. Nu ligger däremot på g i det mesta, och fått varningar av vissa lärare att jag är tvungen att lämna in arbeten osv. då de annars inte kommer att kunna sätta betyg på mig (min linje har väldigt få prov). Tycks ha tappat all motivation jag hade under sommaren, och då jag började så slappt i början förra terminen fick jag problem med att ta mig själv i kragen då allt började läggas på hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Jag har ingen aning om vad mina betyg är... men det är svårare att få A än mvg... A elr B = MVG, C elr D = VG, e= G, f = IG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Ja, har 30 poäng just nu. MVG i musik och G i teknik resten IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Ja, har 30 poäng just nu.MVG i musik och G i teknik resten IG.Det låter ju inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Jag fick MVG i Kemi B, Matematik D och aktiekunskap nu också. :) Det är nog främst min veliga lärare i Biologi B som oroar mig, annars kan jag nog lyckas sätta 20,0 faktiskt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Fick mitt första betyg idag! Svenska: B (ja, svenska är ett kul ämne, jag är nöjd)Idrott: C :)Hemkunskap: B (yay)Geografi: E, men vem bryr sig om det. Tråkämne.Religion: D (Whatever)Historia: D (whatever)Samhälle: C (Jo, det är bra)Matte: C (Inte nöjd, men det är rättvist i alla fall. Behöver lite mer tur bara. Jag tror det blir bättre nästa termin!)Engelska: B (Yay, men ska satsa på A snart)Franska: A (seriöst, franska är mitt hatämne, och jag fick A! Hahahaha!)Musik: A (ja, jag vet, jag är bra på det ;))Fysik: B (Hehe, ofta! Skitglad)Kemi: B (yay!)Biologi: B (yay, men snart ska det bli A här)Slöjd: D (Kunde ha varit värre. Helt okej.) A: 2 stB: 6 stC: 3 stD: 3 st E: 1 stJag ser förbättring, men vissa ämnen förtjänar jag högre i. Jag skriver i parentesen hur många steg jag höjts.Engelska: B (0)Hemkunskap: A (+1)Idrott: C (0)Matematik: A(+2)Franska: A (0)Musik: A (0)Biologi: A (+1)Fysik: B (0)Kemi: B (0)Geografi: C (+2)Historia: D (0)Religion: C (+1)Samhälle: C (0)Slöjd: D (0)Svenska: B (0)A=5 stB=4C=4D=2 255/300 pSnittbetyg: 17 (nästan B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Har fått reda på några;;; Engelska B - MVG Matematik B - G Idrott A - VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 massa betyg. 255/300 pSnittbetyg: 17 (nästan B)Är det inte 255/300? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 F i alla ämnen förutom engelska, idrott, hemkunskap, SO och teknik. Det hela beror på mycket frånvaro samt små inlärningssvårigheter (även minskad motivation), men allt går bättre just nu och de flesta lärarna säger att jag kommer kunna klara ämnena till slutet av 9an om jag håller på så som jag gör nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 F i alla ämnen förutom engelska, idrott, hemkunskap, SO och teknik. Det hela beror på mycket frånvaro samt små inlärningssvårigheter (även minskad motivation), men allt går bättre just nu och de flesta lärarna säger att jag kommer kunna klara ämnena till slutet av 9an om jag håller på så som jag gör nu.Kämpa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Kämpa på!Tack, det ska jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.