Baranoi Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Gash, när jag läser detta skäms jag ju. Har ju inte ett ändå MVG. Tror att jag bara har VG i engelska, svenska och idrott. Men men, alla kan ju inte vara stud ;) Det handlar egentligen inte om hur mycket man pluggar, utan hur mycket man anstränger sig när man gör det. Jag tycker det är bättre att anstränga mig fullt ut när jag arbetar, få bra betyg och sedan kunna slappna av mesta delen efter skolan, istället för att sitta och snacka och bara arbeta halft hela dagen och få dåliga betyg. Där har du min filosofi i ett nötskal. Jag har väldigt mycket tid över av min fritid tack vare det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Bild: VG Engelska: MVG+ Hemkunskap: G Idrott: VG+ Matematik: G- Musik: G Biologi: G Fysik: G- Kemi: G Geografi: VG Historia: MVG Religion: VG Samhällskunskap: MVG+ Slöjd: MVG Svenska: VG+ Teknik: VG Tyska: VG+ Förra terminens skit. ah precis MVG+ som att de skulle finnas och betyg i 7:an e bullshit finns inget som heter de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Bild: VG Engelska: MVG+ Hemkunskap: G Idrott: VG+ Matematik: G- Musik: G Biologi: G Fysik: G- Kemi: G Geografi: VG Historia: MVG Religion: VG Samhällskunskap: MVG+ Slöjd: MVG Svenska: VG+ Teknik: VG Tyska: VG+ Förra terminens skit. ah precis MVG+ som att de skulle finnas och betyg i 7:an e bullshit finns inget som heter de!! Jag hade betyg i sjuan. Det är olika från skola till skola. Han kanske har MVG+, för det finns ju inga nationella betyg i sjuan för vilka grader man ska ha, som i åttan och nian... Inte för att det är särskilt troligt att han har MVG+, men det skulle kunna vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 (redigerat) Matte - MVG. Engelska - MVG. Svenska - MVG. Tyska - VG+. Biologi - VG+. Kemi - G. Fysik - G-. Teknik - VG-. SO - VG+. Idrott- VG. Slöjd - g- ( palla! ) Hemkunskap- VG. Ehm, det var mina betyg i 9:an sista termin. Blev besviken på mina g:n men jag fick 1000kr för varje MVG så :) Ps. Kommer inte ihåg vilka ämnen jag hade i 9:an, jag tror nog inte att det fattas nån. Det är väll skitbra att få MVG i Matte, Svenska, Engelska.Ensak fattar jag inte, fick du 1000kr av skolan elr dina föräldrar för varje MVG? Redigerat 10 September 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Matte - MVG. Engelska - MVG. Svenska - MVG. Tyska - VG+. Biologi - VG+. Kemi - G. Fysik - G-. Teknik - VG-. SO - VG+. Idrott- VG. Slöjd - g- ( palla! ) Hemkunskap- VG. Ehm, det var mina betyg i 9:an sista termin. Blev besviken på mina g:n men jag fick 1000kr för varje MVG så :) Ps. Kommer inte ihåg vilka ämnen jag hade i 9:an, jag tror nog inte att det fattas nån. Det är väll skitbra att få MVG i Matte, Svenska, Engelska.Ensak fattar jag inte, fick du 1000kr av skolan elr dina föräldrar för varje MVG? Jag är väldigt säker på att han fick det av sina föräldrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Gash, när jag läser detta skäms jag ju. Har ju inte ett ändå MVG. Tror att jag bara har VG i engelska, svenska och idrott. Men men, alla kan ju inte vara stud ;) Don't trust the internet people. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Svenska: G (alltid försen med att lämna in arbete) Matte: MVG Engelska: MVG Samhälle: VG Religion: G Geografi: MVG Historia: VG HK: G Teknik: MVG Idrott: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Biologi: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Svenska: G (alltid försen med att lämna in arbete) Matte: MVG Engelska: MVG Samhälle: VG Religion: G Geografi: MVG Historia: VG HK: G Teknik: MVG Idrott: MVG Fysik: MVG Kemi: MVG Biologi: VG Har ni betyg i sjuan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Matte - MVG. Engelska - MVG. Svenska - MVG. Tyska - VG+. Biologi - VG+. Kemi - G. Fysik - G-. Teknik - VG-. SO - VG+. Idrott- VG. Slöjd - g- ( palla! ) Hemkunskap- VG. Ehm, det var mina betyg i 9:an sista termin. Blev besviken på mina g:n men jag fick 1000kr för varje MVG så :) Ps. Kommer inte ihåg vilka ämnen jag hade i 9:an, jag tror nog inte att det fattas nån. Det är väll skitbra att få MVG i Matte, Svenska, Engelska. Ensak fattar jag inte, fick du 1000kr av skolan elr dina föräldrar för varje MVG? Jag är väldigt säker på att han fick det av sina föräldrar... Jahadu! Inte fick jag det av skolan iaf. :lol: Jag var rentutav en lat skit, gjorde aldrig läxor osv, så sista terminen så sade dom att jag skulle få 1000kr för varje MVG. Då tog jag tag i böckerna och presterade mitt bästa. Att få MVG i mattematik var jobbigt, var tvungen att leda att antal lektion. Men som sagt, det lönade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Mattematik: VG +. Bild: VG. Historia: MVG. Geografi: MVG. Samhälle: VG. Idrott: MVG. Musik: MVG. Slöjd: G. Hemkunskap: G +. Har ej femton ämnen dock. Går i privat skola. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 (redigerat) Mattematik: VG +. Bild: VG. Historia: MVG. Geografi: MVG. Samhälle: VG. Idrott: MVG. Musik: MVG. Slöjd: G. Hemkunskap: G +. Har ej femton ämnen dock. Går i privat skola. //Megadeth Okej, vad heter privatskolan? Skulle vara den första som man får termins betyg i Samhälle. ;)Eller går du på ett gymnasium? Redigerat 4 November 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.